هاست پرسرعت
بازی

هر آن‌چه که از Call of Duty Warzone Mobile می‌دانیم

هر آن‌چه که از Call of Duty Warzone Mobile می‌دانیم

به نظر می‌رسد که بازی Call of Duty Warzone Mobile در آستانه عرضه قرار دارد‌. در این مقاله به تمامی اطلاعات منتشر شده حول این عنوان خواهیم پرداخت.

موفقیت‌های چشم‌گیر بازی Call of Duty Mobile، کماکان ادامه دارد و به همین دلیل، اکتیویژن (Activision) تصمیم گرفته است تا نسخه موبایل Warzone را به بازار عرضه کند. در این مقاله، به ذکر کلیه مطالبی که تا کنون راجع به Warzone موبایل می‌دانیم خواهیم پرداخت؛ از استودیوی سازنده گرفته تا نقشه‌های موجود در بازی و برخی موارد دیگر.

آیا تاریخ عرضه‌ی Warzone Mobile مشخص شده است؟

تاریخ عرضه‌ی Warzone Mobile با وجود گمانه‌زنی‌های طرفداران، هنوز تعیین نشده است اما به نظر می‌رسد که در ۱۵ سپتامبر (24 شهریور)، همزمان با برگزاری رویداد Call of Duty Next، تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار مشخص خواهد شد.
اکتیویژن در ۱۰ مارس، خبر ساخت Warzone Mobile را تایید نمود اما از بیان جزئیات بیشتر راجع به این بازی خودداری کرد. تا کنون، به صورت قطعی مشخص نشده که در رویداد Call of Duty Next، شاهد انتشار اخبار جدیدی در مورد Call of Duty: Mobile خواهیم بود یا خیر؛ با این‌حال، هواداران بی‌صبرانه منتظر فرا رسیدن تاریخ برگزاری این مراسم هستند.

پیش از انتشار خبر تایید ساخت Warzone Mobile، شایعاتی راجع به عرضه حالت بتل رویال Call of Duty برای پلتفرم موبایل در اوایل سال ۲۰۲۲، به گوش می‌رسید؛ با این حال، این خبر تا کنون به صورت رسمی از سوی اکتیویژن تایید نشده است.

هر آن‌چه که از Call of Duty Warzone Mobile می‌دانیم

جزئیات بازی و استودیوهای سازنده Warzone Mobile

تبلیغات

همزمان با انتشار خبر ساخت Warzone Mobile، اکتیویژن اعلام کرد که به افراد و پرسنل جدید، برای کار روی این پروژه نیاز دارد. به نظر می‌رسد که این شرکت در صدد جذب افراد مستعد برای کار روی این بازی است. در اعلامیه این شرکت می‌خوانیم:

ما به دنبال جذب بازی‌سازان مستعد، طراحان، مهندسین، بازاریاب‌های باتجربه و افرادی که به فرنچایز Call of Duty علاقه دارند هستیم تا به تیم ما پیوسته و به کمک هم، یک بازی باکیفیت دیگر را برای پلتفرم موبایل عرضه کنیم.

اکتیویژن برای کار روی Warzone Mobile، از چندین استودیو استفاده نموده است. استودیوی سالید استیت (Solid State)، که اخیراً تحت مالکیت اکتیویژن درآمد، در کنار استودیوهای دیجیتال لجندز (Digital Legends)، بیناکس (Beenox)، شعبه شانگهای اکتیویژن و همچنین دیمنور (Demenware)، به کمک یکدیگر در حال توسعه‌ی این اثر هستند.

آیا Warzone Mobile دارای سیر پیشرفت مشترک با Warzone 2 است؟

به لطف توضیحاتی که در وب‌سایت رسمی Call of Duty ذکر شده، اکنون ما می‌دانیم که این دو بازی، به احتمال زیاد دارای سیر پیشرفت مشترک با یکدیگر هستند. اما در مورد Warzone 1، از قبل مشخص شده که فصل پنجم Warzone Pacific، آخرین چپتر از این بازی خواهد بود؛ بنابراین، داشتن سیر پیشرفت مشترک با آخرین Warzone اول بعید به نظر می‌رسد. از آن‌جایی که Warzone 2، احتمالا در بازه‌ی زمانی انتشار Warzone Mobile در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت، محقق شدن ارتباط میان این دو بازی با یکدیگر، موضوعی اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شود.

هر آن‌چه که از Call of Duty Warzone Mobile می‌دانیم

Project Aurora

به لطف یکی از پست‌های منتشر شده در وب‌سایت رسمی CoD: Mobile، اکنون می‌دانیم که اسم رمز Warzone Mobile، در واقع Project Aurora بوده است. در این بلاگ، تایید شد که مراحل ساخت بازی با سرعت بالایی در جریان بوده و دوره‌ی بتای خصوصی و محدود نیز به زودی شروع خواهد شد.
متاسفانه هم‌اکنون بازیکنان نمی‌توانند تا برای تجربه ‌ی نسخه‌ی آلفای بازی، در این وب‌سایت نام‌نویسی کنند. در حال حاضر، شما صرفا قادرید تا از طریق دعوت‌نامه‌های خصوصی، برای تجربه‌ی زودتر از موعد Warzone Mobile ثبت نام نمایید. سازندگان بازی، علت اخذ چنین تصمیمی را این‌گونه توضیح می‌دهند:

دسترسی به بتای خصوصی محدود است، زیرا تیم ما به دنبال رفع مشکلات بازی بوده و دریافت بازخوردها و نظرات بازیکنان، به منظور ارائه‌ی بهترین محصول ممکن به ما یاری خواهد رساند. به شما اطمینان می‌دهیم که محصول نهایی رضایت همه را جلب خواهد نمود.

لازم به ذکر است که در تاریخ ۸ سپتامبر، سازندگان بازی خبر قرار داشتن Warzone Mobile در حالت آلفای خصوصی را تایید نمودند.

نقشه‌ی Verdansk در Warzone Mobile

هر آن‌چه که از Call of Duty Warzone Mobile می‌دانیم

در تاریخ ۸ سپتامبر 2022، تیزری از Warzone Mobile انتشار یافت که نمایانگر وجود نقشه‌ی Verdansk در این بازی بود. با این‌که این خبر تا کنون به صورت رسمی تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که تجدید خاطره با این نقشه‌ی محبوب، انتظار بازیکنان را می‌کشد‌. گیمرهای بسیاری خواستار وجود نقشۀ یاد شده در CoD: Mobile بودند و به نظر می‌رسد که تقاضای آن‌ها از سوی اکتیویژن اجابت شده است. توضیحات ارائه شده در وبسایت Warzone Mobile، نمایانگر این است که بازی مذکور از ۱۲۰ بازیکن همزمان پشتیبانی خواهد نمود. با توجه به این‌که این بازی برای پلتفرم موبایل عرضه می‌شود، شاید همگان انتظار عددی به مراتب کوچکتر را داشتند اما به نظر می‌رسد که سازندگان، تصمیم به عرضه‌ی یک Warzone با کیفیت و فراموش‌نشدنی را دارند.

گفتنی است که ماینر معروف فرنچایز Call of Duty یعنی TheGhostOfHope، پیش از انتشار تیزر Warzone Mobile، راجع به وجود نقشه‌ی Verdansk در این بازی خبر داده بود. این منبع داخلی ادعا کرده بود که Verdansk در Warzone Mobile، با نقشه‌ی اصلی و کلاسیک این منطقه، تفاوت‌هایی دارد و علاوه بر وجود برخی موقعیت‌های آشنا، دارای مناطقی جدید نیز خواهد بود.

vahid gamerامیرDr.Pyromeysambshadow

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا