هاست پرسرعت
بازی

هر آنچه که باید از فصل هشتم Call of Duty Mobile بدانید

هر آنچه که باید از فصل هشتم Call of Duty Mobile بدانید

فصل هشتم Call of Duty Mobile که به نام Train to Nowhere شناخته می‌شود، در آستانۀ عرضه قرار دارد. در این مقاله به اطلاعات منتشر شده راجع به این فصل می‌پردازیم.

تاریخ انتشار فصل هشتم

کسانی که برای انتشار فصل هشتم Call of Duty Mobile هیجان‌زده هستند، باید بدانند که تا عرضه‌ی این فصل، فاصله‌ی زیادی باقی نمانده است. فصل هشتم Call of Duty Mobile، که با عنوان Train to Nowhere شناخته می‌شود، امروز منتشر خواهد شد.

پچ نوت‌های فصل هشتم Call of Duty Mobile

پیش از عرضه‌ی به‌روزرسانی Train to Nowhere، سازنده‌ی Call of Duty Mobile، پچ نوت‌های (Patch Notes) مرتبط به فصل هشتم را در اختیار بازیکنان قرار داده است. مطالعه‌ی این پچ نوت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که اطلاعات جامع و مهمی را پیرامون موارد جدید موجود در این به‌روزرسانی و باگ‌های برطرف شده‌ی بازی، در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه می‌توانید پچ نوت‌های منتشر شده در وب‌سایت اختصاصی Call of Duty را مطالعه کنید:

سطوح رایگان Battle Pass

محتوای رایگان Battle Pass در فصل هشتم، شامل سلاح‌های ZRG 20mm در سطح ۲۱ و Igniter از کلاس BR در سطح ۱۴ می‌شود. سایر محتویات رایگان به‌روزرسانی Train to Nowhere، شامل ژاکت‌های جدید مخصوص استتار، طرح کلی سلاح‌ها (Weapon Blueprint) و کارتی با نام Spider Chow Calling می‌شود که در سطح ۵۰ در اختیار بازیکنان قرار خواهند گرفت.

هر آنچه که باید از فصل هشتم Call of Duty Mobile بدانید

سطوح موجود در Premium pass

تبلیغات

با خرید Battle Pass، به محتوای موجود در بخش Spy vs Spy دسترسی خواهید داشت. در این قسمت، لباس‌های تزئینی جدیدی از قبیل Misty – Undercover و Saraph – Double Agent در دسترس شما قرار خواهند گرفت. طبق شایعات، لباس‌های Vanguard – Nocturnal Elite و Adler – Dappler نیز در این بخش وجود خواهند داشت. سایر پاداش‌های بخش پریمیوم، شامل طرح کلی اسلحه‌های MI3 و CBR4 می‌شوند. لازم به ذکر است که خبری که پیش‌تر در این‌ مورد به رسانه‌ها درز نموده بود، از وجود طرح کلی اسلحه‌های ZRG 20mm و M4 سخن می‌گفت.

محتوای موجود در Battle Pass Ground Forces

بازیکنانی که اقدام به خرید اشتراک Battle Pass Ground Forces می‌کنند، به پوسته‌ی Park – Double Agent، طرح کلی سلاح AK-47 و پوسته‌ی مرتبط با کوله‌پشتی (Backpack Skin) دسترسی خواهند داشت. همچنین، Player Xp و Weapon Xp با افزایش ۱۰ درصدی مواجه خواهند شد. از سوی دیگر، با تهیه‌ی اشتراک Battle Pass Ground Forces، در بخش Crate می‌توانید آیتم‌های مختلف را با تخفیف خریداری نمایید.

آیتم‌ها و نقشه‌های جدید بخش چندنفره

نقشه‌ی Express، برای نخستین بار در بازی Call of Duty: Black Ops ll معرفی شد. وقایع Express، در یک ایستگاه راه‌آهن روی داده و بازیکنان درون این پایانه به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. دالان‌ها و تالارهای بزرگ موجود در این بخش، باعث خلق بردهایی جذاب و تماشایی می‌شوند. عبور از لابه‌لای قطارهای متعدد و حملۀ غافلگیرانه به مواضع دشمن، از دیگر موارد موجود در نقشه‌ی Express خواهند بود. به خاطر داشته باشید که در حین بازی در این نقشه، باید مراقب باشید تا با قطارهای سریع‌السیر برخورد نکنید!

آیتم Spycraft، به منظور هک کردن ابزار و دستگاه‌های دشمن استفاده می‌شود. شما پس از هک نمودن این دستگاه‌ها، می‌توانید کنترل آن‌ها را به دست گرفته و از آن‌ها بر علیه دشمن استفاده کنید. شما از طریق چالش‌های فصلی، می‌توانید به آیتم Spycraft دسترسی پیدا کنید. این آیتم، قابلیت هک Trophy System و Transform Shield را خواهد داشت. هک نمودن Munitions Box و Trip Mine، از دیگر توانایی‌های جذاب و کارآمد این آیتم محسوب می‌شود.

هر آنچه که باید از فصل هشتم Call of Duty Mobile بدانید

کلاس جدید افزوده شده به Battle Royale تحت عنوان Igniter

با بهره‌گیری از کلاس Igniter، می‌توانید دشمنان خود را به درون چاله‌های مملوء از آتش انداخته و با کار گذاشتن تله‌ها در قسمت‌های مختلف نقشه، آن‌ها را از بین ببرید. طول عمر هر تله برای چندین ثانیه بوده و برای جلوگیری از دسترسی دشمن به مکان‌های مهم، به خصوص زمانی که قصد پاکسازی یک موقعیت را دارید، می‌توانند بسیار حیاتی باشند. لازم به ذکر است که این آیتم، به شما آسیبی وارد نکرده و سرعت حرکت‌تان را آهسته نمی‌کند. افزایش میزان صدمات انفجاری به دشمن و کسب مقاومت بیشتر، از دیگر خصوصیات کلاس Igniter هستند.

رویداد Operation: Spy Hunt

در این رویداد، می‌توانید در قالب یک جاسوس به بازی پرداخته و با انتقال اطلاعات از اردوگاه دشمن به پایگاه خود، صاحب پاداش‌های متنوعی شوید. شما می‌توانید از طریق رقابت در بخش‌های چندنفره و بتل رویال، سرنخ‌های مختلفی را راجع به عملکرد دشمن به دست آورده و به جوایزی از قبیل Lerch – Gumshoe و GKS – Claw دسترسی پیدا کنید. در جریان این رویداد، جاسوس‌های دیگری که به تیم شما تعلق دارند، موقعیت خود را تغییر داده و به شما در ماموریت‌تان یاری می‌رسانند. با دست‌یابی به اطلاعات محرمانه، شما به صورت خودکار می‌توانید برخی از آیتم‌ها را با یک نرخ تخفیف مشخص تهیه نمایید. بهره‌گیری از جاسوس‌ها به گونه‌ی مناسب، می‌تواند سرعت پیشرفت شما در بازی را به صورت قابل ملاحظه افزایش دهد.

هر آنچه که باید از فصل هشتم Call of Duty Mobile بدانید

رویداد Battle Royale Special

در حین فعال بودن ماموریت Spy Hunt، شما باید برخی از دشمنان مشخص شده را در بتل رویال از بین ببرید. با تکمیل این مراحل، به اخبار سرّی بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد‌. با تعقیب این دشمنان، به قابلیت رهگیری جدیدی مجهز خواهید شد که موقعیت هدف را به صورت موقت روی نقشه به شما نشان می‌دهد. به خاطر داشته باشید که در صورت استفاده از این قابلیت، دشمن نیز از لو رفتن محل اختفای خود مطلع می‌شوند؛ پس انتظار یک نبرد جانانه را داشته باشید‌.

چالش‌های فصلی جدید

فصل هشتم، چالش‌های جدید و پاداش‌های جذابی از قبیل طرح کلی سلاح‌های مختلف، پوسته‌های نو و بیش از ۳۰,۰۰۰ XP در قسمت Battle Pass خواهد داشت. از سوی دیگر، شما می‌توانید به آیتم Spycraft و چاقویی به نام Butterfly دسترسی پیدا کنید؛ این سلاح، برای انجام ماموریت‌های محرمانه، بهترین گزینه محسوب می‌شود.
در جریان بازی، با مراجعه به فروشگاه می‌توانید به شخصیت‌هایی از قبیل Sophia – Errant Knight نیز دسترسی پیدا کنید. این شخصیت، قصد دارد تا انتقام مرگ اعضای خانواده‌ی خود را از عاملین آن بگیرد. سوفیا ترجیح می‌دهد تا اهداف خود را از طریق چاقوی Butterfly از بین ببرد؛ به نظر می‌رسد که او این چاقو را از استاد خود، ولادیمر ماکاروف (Vladimir Makarov)، هدیه گرفته است.

دیگر آیتم‌ جذاب موجود در فروشگاه در فصل هشتم Call of Duty Mobile شامل Director, Tempest, Templar – Royal Knight می‌شود. هر کدام از این آیتم‌ها دارای موارد جانبی جذابی خواهند بود و به شما اجازه می‌دهند تا به طرح کلی سلاح‌های دیگری از قبیل Kilo 141 و PPSh-41 دسترسی پیدا کنید.

meysambHunTeR007IrN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا