هاست پرسرعت
خودرو

همکاری جنرال موتورز و امارات متحده عربی برای تولید خودروهای نظامی برقی

همکاری جنرال موتورز و امارات متحده عربی برای تولید خودروهای نظامی برقی

جنرال موتورز دیفنس به عنوان زیرشاخه جنرال موتورز با نهاد دولتی شورای توازن امارات متحده عربی به منظور توسعه خودروهای نظامی برقی همکاری خواهد کرد.

جنرال موتورز دیفنس و امارات متحده عربی به پیش‌نویس توافقنامه‌ای دست یافته‌اند که طی آن دو طرف در زمینه توسعه حمل‌ونقل پیشرفته و راه‌حل‌های جدید برای مشتریان نظامی و دولتی همکاری خواهند کرد. با توافق یاد شده جنرال موتورز دیفنس برای اولین بار وارد خاورمیانه می‌شود و به دنبال گسترش حضور خود در این منطقه است.

همکاری جنرال موتورز دیفنس و امارات

اما پیش‌نویس توافق موردبحث شامل بخش‌های تحقیق و توسعه، تولید و مونتاژ محلی و پشتیبانی پس از تولید خواهد بود و دو طرف روی خودروهای نظامی برقی و قوای محرکه، تکنولوژی‌های خودران و ارتباطی یکپارچه تمرکز خواهند داشت. جنرال موتورز دیفنس می‌خواهد از مزیت تجربه بالای کمپانی مادر در توسعه تکنولوژی باتری خودروها استفاده نماید و از این خلاقیت‌ها به منظور جلب نظر مشتریان نظامی و دولتی سود ببرد. استیو دومانت رئیس جنرال موتورز دیفنس می‌گوید:

همکاری ما با شورای توازن امارات متحده عربی قدمی مهم در گسترش کسب‌وکار و عرضه محصولات به مشتریان در خاورمیانه است.

کمپانی موردبحث از این همکاری به عنوان قدمی مهم در زمینه تولید محصولاتی برقی، خودران و ارتباطی نام می‌برد. شورای توازن که از سرمایه‌گذاری‌های دفاعی و امنیتی پشتیبانی می‌کند شروع به تحقیق و توسعه در زمینه صنایع دفاعی کرده است و دروازه ورود جنرال موتورز دیفنس به بازار خاورمیانه محسوب می‌شود. توانایی‌های توسعه و تولید این شورا به جنرال موتورز دیفنس کمک خواهد کرد تا تکنولوژی کلاس جهانی خود را در دسترس مشتریان نظامی و دولتی قرار دهد. بر پایه توافق انجام شده دو طرف اقدام به توسعه خودروهایی با تکنولوژی‌های پیشرفته از جمله سلول‌های سوخت، تولید نیرو و ارتباطی خواهند کرد. چنین محصولاتی راندمان و انعطاف بالایی برای مشتریان نظامی و دولتی خواهند داشت. شرکت آمریکایی یاد شده همچنین وظیفه توسعه پلتفرم اولتیوم برای خودروهای نظامی را نیز بر عهده دارد. پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز از تکنولوژی باتری بسیار پیشرفته‌ای سود می‌برد و طراحی ماژولار آن اجازه استفاده از باتری‌های گوناگون را خواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۶ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا