هاست پرسرعت
بازی

همکاری سونی با شرکت تولیدکننده‌ی اسباب‌بازی Spin Master

همکاری سونی با شرکت تولیدکننده‌ی اسباب‌بازی Spin Master

اسپین مستر (Spin Master)، یک شرکت تولیدی بزرگ اسباب‌بازی، امروز اعلام کرد که برای ساخت اسباب‌بازی از روی عناوین فرست پارتی پلی استیشن، قرارداد لایسنس جدیدی با سونی منعقد کرده است.

به دست آوردن این توافق لایسنس به این معنی است که این شرکت می‌تواند برای چندین برند بزرگ سونی اینتراکتیو انترتینمنت (Sony Interactive Entertainment)، کالا بسازد. طبق گفته‌های اسپین مستر، این موضوع شامل عناوینی چون God of War ،Horizon ،The Last of Us و Uncharted خواهد شد؛ یعنی ساخت اکشن فیگور، وسایل نقلیه، پازل‌ها، ست بازی و مواردی از این قبیل برای این عناوین.

مدیر روابط عمومی اسپین مستر در یک بیانیه گفت:

پلی استیشن در سونی اینتراکتیو انترتینمنت و اسپین مستر، یک هدف یکسان را دنبال می‌کنند، یعنی با نوآوری‌های بی‌وقفه خود، الهام بخش مشتریان بوده و آن‌ها را سرگرم کنند. در کنار هم، ما قرار است تا به داستان‌پردازی تعاملی در بازی‌های غوطه‌ورکننده پلی استیشن، به شکلی تازه جان ببخشیم و جامعه‌ی طرفداران را از سمت بازی‌های دیجیتالی به بازی‌های فیزیکی دوباره احیاشده گسترش دهیم.

اسپین مستر توانست به لطف دارایی‌هایی مثل انیمیشن Paw Patrol، به موفقیت دست یابد و اخیراً علاقه‌اش به دنیای بازی‌های ویدیویی نیز بیشتر شده است. این شرکت در سال 2021، صندوق 100 میلیون دلاری به نام Spin Master Ventures را برای سرمایه‌گذاری روی اسباب‌بازی‌ها، بخش سرگرمی و بازی‌های دیجیتالی ایجاد کرد.

گریس چن (Grace Chen)، نایب رئیس شبکه تبلیغاتی، وفادارسازی مشتری و کالاهای لایسنس بخش سرگرمی سونی، اظهار کرد:

ما به ساخت باکیفیت‌ترین تجربه بازی‌ها برای جامعۀ طرفداران جهانی خود و یافتن راه‌های تازه برای ارائه محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی‌های خود به مخاطبین جدید، متعهد هستیم. با همکاری در کنار اسپین مستر، مشتاق عرضه‌ی بیش از پیش آی‌پی‌های بازی‌های ویدیویی خود از طریق اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های (فیزیکی) خلاقانه و اصیل برای جامعه‌ی پرشور پلی استیشن در جهان هستیم.

سونی به‌تازگی یک بازی Horizon جدید عرضه کرده است، همچنین یک عنوان God of War و ریمیک بازی the Last of Us را نیز امسال منتشر خواهد کرد. سریال The Last of Us نیز به زودی انتشار خواهد یافت، در همین سال یک فیلم از Uncharted نیز منتشر شد و برنامه‌ای تلویزیونی از Horizon در دست ساخت قرار دارد. احتمالاً اکنون بیش از هر زمانی، علاقه‌ها به دارایی‌های سونی معطوف شده‌اند، به‌خصوص در میان غیربازی‌بازان. انتظار می‌رود خط تولیدی اسباب‌بازی‌های با محوریت پلی استیشن، در بهار سال 2024 شروع به کار کند.

M.MTJin sakai(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪Invisible bearded userAlbertکاکاسنگیmeysambMr.BadGuyدیمن تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)EMPEROR NIMA SHAMS@alistarscorpionesناتی گادEllie TerminatorSAMAN Ghost of Spartaاتزیو آدیتورهO2Squatlatex2soosmar

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا