هاست پرسرعت
بازی

همکاری Bungie و NetEase در ساخت یک بازی شوتر اول شخص موبایلی

همکاری Bungie و NetEase در ساخت یک بازی شوتر اول شخص موبایلی

به نظر می‌رسد استودیوی بانجی (Bungie) و شرکت چینی نت‌ایز (NetEase) با همکاری یکدیگر در حال توسعه‌ی یک بازی شوتر اول شخص برای موبایل هستند.

بر اساس اطلاعات صفحه‌ی لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان شرکت نت‌ایز گیمز، این کمپانی با همکاری بانجی در حال ساخت یک عنوان شوتر اول شخص معرفی نشده برای موبایل است.

یک منبع آگاه از برنامه‌های توسعه‌ی شرکت NetEase می‌گوید که بازی جدیدی از فرنچایز Destiny در دست توسعه است و این عنوان از دو سال قبل، در دست ساخت قرار دارد.

سال گذشته‌ی میلادی در گزارشی اعلام شد که استودیوی بانجی احتمال دارد با همکاری نت‌ایز، روی ساخت بازی موبایلی Destiny کار کند. این استودیو پیش‌تر چندین لیست شغلی را برای یک بازی بزرگ موبایلی از فرنچایز Destiny منتشر کرده بود.

شرکت نت‌ایز گیمز در بازی‌های موبایلی متخصص است و چندین بازی بزرگ موبایلی را در اختیار دارد. بنابراین می‌توان تصور کرد که استودیوی بانجی دیر یا زود، بازی Destiny را برای موبایل عرضه نماید. در همین راستا، چندی پیش اعلام شد که استودیوی بانجی روی توسعه‌‌ی یک موتور بازی‌سازی ویژه‌ی عناوین موبایلی کار می‌کند.

به گفته‌ی پیت پارسونز (Pete Parsons)، مدیرعامل بانجی، شرکت NetEase تجربه‌ی بالایی در بازار موبایل دارد و این درحالی است بانجی از این مورد بی‌بهره است. اما این همکاری به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ایده‌‍‌های جدیدی را پرورش دهند.

بانجی تایید کرده است که بخش فعلی Light and Dark بازی Destiny 2 با عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی نهایی The Final Shape در سال 2024 به پایان می‌رسد. با این حال، استودیوی مذکور اعلام کرده است که این موضوع به معنای پایان کار Destiny 2 نخواهد بود و پشتیبانی از آن ادامه خواهد داشت.

گیمری عادیThe Outsider(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪DARKSIRENEllie TerminatorSquatlatex2meysamb@alistarAlbertInvisible bearded userMax22علیMohsenj74افسر جنگ نرم سونیاتزیو آدیتوره

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا