هاست پرسرعت
بازی

هنری کویل برای ایفای نقش سوپرمن باز نخواهد گشت

هنری کویل برای ایفای نقش سوپرمن باز نخواهد گشت

تنها دو ماه پس از اعلام بازگشت هنری کویل برای ایفای شخصیت کلارک کنت/سوپرمن در دنیای سینمایی دی‌سی، جیمز گان رئیس جدید بخش سینما و تلویزیون دی‌سی رسما تایید کرد بازیگر جدیدی جایگزین کویل برای ایفای نقش این شخصیت قدرتمند کمیک‌های دی‌سی خواهد شد.

گان می‌گوید پس از بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های جدید انجام شده برای آینده‌ی دنیای سینمایی دی‌سی، پیتر سفران و او به نتیجه رسیده‌اند که از بازیگر دیگری برای پروژه‌ی جدید سوپرمن که ظاهرا قرار است داستان سال‌های جوانی زندگی این شخصیت را روایت کند، استفاده کنند. هنوز جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر نشده است، اما گان می‌گوید از مدتی قبل نوشتن فیل‌نامه این پروژه را آغاز کرده است و شخص دیگری کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. همچنین وب‌سایت هالیوودریپورتر با استناد به منابع نزدیک به برادران وارنر تایید کرده است که داستان این فیلم روایت‌گر سال‌های اول فعالیت کلارک کنت در نشریه‌ی دیلی پلنت به‌عنوان خبرنگار خواهد بود.

البته گان در ادامه تایید کرد که او و پیتر سفران در روزهای گذشته ملاقات طولانی‌مدتی با کویل برای موقعیت‌های آینده داشته‌اند و ممکن است در سال‌های آینده بار دیگر شاهد همکاری کویل و وارنر در آثار مربوط‌به دنیای سینما و تلویزیون جدید دی‌سی باشیم. هرچند که باتوجه‌به کنارگذاشته‌ شدن کویل برای شخصیت سوپرمن، همکاری دوباره‌ی او با مجموعه‌ی مدیریتی جدید دنیای سینمایی دی‌سی در حال‌ حاضر بسیار بعید به‌نظر می‌رسد.

مردم در حال ستایش سوپرمن با بازی هنری کویل در فیلم batman v superman dawn of justice

کویل نیز ساعتی پس از انتشار این خبر توسط گان، با انتشار پستی در اینستاگرام صحت این اخبار را تایید کرد و از تمامی طرفداران بابت حمایت از او در طول سال‌های ایفای نقش این شخصیت تشکر کرد.

طبق گزارش‌ها، کویل در ماه اکتبر برای بازگشت به ایفای شخصیت سوپرمن و به دلایل نامشخص دیگری از ایفای نقش شخصیت گرالت در سریال ویچر شبکه‌ی نتفلیکس خداحافظی کرده بود. حالا با به‌پایان رسیدن تعهد او برای شخصیت سوپرمن، باید ببینیم کویل چه تصمیمی برای آینده‌ی هنری خود در دنیای بازیگری خواهد گرفت. بسیاری از هواداران نیز با نشان دادن حمایت و ناراحتی خود از جایگزینی کویل در دنیای سینمایی دی‌سی، خواستار انتخاب کویل برای ستاره‌ی اصلی سری سینمایی 007 هستند. البته هنوز مشخص نیست که تیم MGM (مترو گلدوین مایر) شرکت آمازون و Eon Productions سرانجام چه بازیگری را برای ایفای نقش جیمز باند در فیلم‌های جدید این مجموعه انتخاب خواهد کرد.

نظر شما کاربران gsxr در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا