هاست پرسرعت
بازی

واکنش تهیه‌کننده Friends به انتقادات نژادپرستانه این سریال

واکنش تهیه‌کننده Friends به انتقادات نژادپرستانه این سریال

یکی از انتقادات بزرگی که طی چند وقت اخیر گریبان‌گیر سریال Friends بوده است، مسائل نژادپرستانه‌ای همچون نبود هیچ شخصیت اصلی سیاه پوست در این مجموعه می‌باشد.

در طی چند سال گذشته بارها موج انتقادات علیه سریال Friends به راه افتاده و برخی از گروه‌ها و جنبش‌ها خواهان حضور شخصیت‌های رنگین پوست در این سریال بوده‌اند. مسئله‌ای که همیشه از سوی تهیه‌کنندگان این مجموعه بی‌پاسخ مانده است.

با این حال سرانجام مارتا کافمن (Marta Kauffman) که به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اصلی مجموعه Friends شناخته می‌شود، نسبت به این مسائل و انتقادات واکنش نشان داده است.

او در طی مصاحبه با لس‌آنجلس تایمز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام نموده که:

من در طی 20 سال گذشته مسائل بسیاری را آموختم. اعتراف و پذیرش خطایی که مرتکب شده‌ام، کار آسانی نیست. این که 25 سال پیش با این موضوعات آشنایی نداشتم، باعث خجالت‌زدگی من می‌شود. پس از اتفاقی که برای جرج فلوید (George Floyd) رخ داد، به مبارزه علیه نژاد پرستی پرداختم. در آن لحظه بود که متوجه شدم باید مسیرم را تغییر داده و به مبارزه بپردازم.

تغییر مسیر کافمن بدین معنا است که او برای اصلاح گذشته خود، مبلغ 4 میلیون دلار را به دانشگاه برندایس برای حمایت مالی از “مطالعه فرهنگ مردم آفریقا” اختصاص داده است.

من انتظار نداشتم که اخبار در این سطح به موضوعی داغ تبدیل شوند و همین باعث شد تا شگفت‌زده شوم. شاهد دریافت سیل عظیمی از پیام‌های مختلفی بودم که سعی داشتند تا من را حمایت کرده و اعلام نمایند که تا دیر نشده باید هر چه سریع‌تر نسبت به این موضوع واکنش نشان دهم.

با توجه به این که سال‌ها از پایان سریال Friends گذشته است، باید دید که واکنش تهیه‌کننده این مجموعه چه تاثیری بر موج‌‌های انتقاداتی و منفی خواهد گذاشت.

منبع: کولایدر

DARKSIRENMohamadMhtStarmanعلیAshen undead the bearerEMPEROR NIMA SHAMSXboss Series 5A person77Aloy versusHannan2015Squatlatex2Jin sakaiSaman_hkPlaystation TSony corporationAmir NaderiThe OutsidermeysambMr.BadGuymore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا