هاست پرسرعت
بازی

وکیل امبر هرد: شرایط فضای مجازی منجر به شکست این بازیگر شده است

وکیل امبر هرد: شرایط فضای مجازی منجر به شکست این بازیگر شده است

وکیل امبر هرد در تازه‌ترین مصاحبه خود اظهار نموده که شرایط منفی پیرامون این بازیگر در فضای مجازی باعث شکست او در دادگاه شده است.

پس از سال‌ها حاشیه و تهمت، سرانجام شاهد شکست امبر هرد (Amber Heard) در دادگاه بودیم تا به واسطه این رای، او هفته بسیاری بدی را بگذارند. زیرا طبق رای دادگاه نه تنها جانی دپ (Johnny Depp) از تمامی اتهامات تبرئه شد، بلکه امبر هرد مجبور به پرداخت مبلغ 15 میلیون دلار به عنوان غرامت شد.

الین بردهافت (Elaine Bredehoft) که یکی از وکلای امبر هرد است، با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرده که موکل او برای تجدید نظر رای دادگاه اقدام کرده و با کوهی از مدارک باز خواهد گشت.

چطور می‌توان این حجم منفی از تبلیغات و نظرات رسانه‌های اجتماعی را نادیده گرفت؟ ما به مدت 10 روز تا رای پایانی صبر کردیم و این زمانی بود که قطعاً هیئت منصفه از رسانه‌های اجتماعی بازخورد گرفته‌اند. این بی‌عدالتی یک طرفه، نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار داده است.

من به شخصه مخالف حضور دوربین‌های عمومی در دادگاه بودم و برای ممنوعیت آن نیز تلاش کردم. با این حال آن‌ها این دادگاه را به یک باغ وحش تبدیل کردند!

آقای دپ مسئول اعمال خشونت‌باری می‌باشد که توسط دادگاه و رسانه‌های اجتماعی نادیده گرفته شده است. با این حال آن‌ها امبر هرد را شیطان خطاب کرده و وی را مورد سرکوب قرار دادند.

این که نتیجه پایانی این حواشی و دعوای حقوقی به کجا کشیده خواهد شد، هنوز مشخص نیست. با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که وکلای امبر هرد خواستار تجدید نظر بوده و برای برگرداندن رای دادگاه در تلاش هستند.

منبع: مووی‌وب

AdaAloy versusکسری نراقیLone BatDARKSIREN77KurosTlou part 2 game of the centurycrystal skyP.morgansorenaEmperor Nima ShamsmeysambReversepointAlbertPoriaSekiroمحمد حسین کریمیپدربزرگ مکسJust GOD OF WARmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا