هاست پرسرعت
بازی

ویدیو: تریلر Miasma Chronicles دنیای پسا آخرالزمانی آن را نشان می‌دهد

ویدیو: تریلر Miasma Chronicles دنیای پسا آخرالزمانی آن را نشان می‌دهد

عنوان Miasma Chronicles یک نقش‌آفرینی تاکتیکی بوده که توسط سازندگان Mutant Year Zero توسعه یافته است. این بازی در آمریکای پسا آخرالزمانی جریان دارد.

The Bearded Ladies توسعه‌دهندۀ مستقلی است که با عنوان استراتژی نوبتی Mutant Year Zero طرفداران زیادی را به دست آورد. قطعا آن‌ها به دنبال دستیابی به موفقیتی مشابه در عنوان نقش‌آفرینی تاکتیکی آیندۀ خود یعنی Miasma Chronicles هستند. این بازی در هنگام رونمایی در اوایل امسال، امیدوار‌ کننده به نظر می‌رسید و اکنون 505 Games، ناشر آن، یک تریلر دیگر به همراه جزئیات بیشتری از این بازی را منتشر کرده است.

Miasma Chronicles در آمریکای پسا آخرالزمانی واقع شده که توسط نیروی مرموزی به نام Miasma تسخیر شده است. داستان روی شخصیت اصلی Elvis و روبات همراه او Diggs تمرکز دارد. شخصیت‌های دیگر شامل تیرانداز ماهری به نام Jade و Mason که ظاهرا یک سر در داخل شیشه است، می‌شود. این تریلر هر چهار عضو این گروه را به نمایش می‌گذارد که باید از میان بقایای آمریکا عبور و با تهدید Miasma مقابله کنند. در ضمن چند نمای کلی از سیستم مبارزۀ آن وجود دارد که این چهار شخصیت را در نبرد نشان می‌دهد.

تبلیغات

بازی Miasma Chronicles در سال 2023 و برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید:

دانلود 720
دانلود 1080
DARKSIREN❾❻︵✎﹏ȏṃıԀmeysamb@alistar

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا