هاست پرسرعت
بازی

ویدیو: Kiriko قهرمان جدید Overwatch 2 خواهد بود

ویدیو: Kiriko قهرمان جدید Overwatch 2 خواهد بود

از جدیدترین قهرمان راستر بازی Overwatch 2، یعنی Kiriko، با انتشار تریلری رونمایی شد. شخصیت مذکور در ردۀ قهرمان‌های پشتیبان قرار می‌گیرد.

کمتر از یک ماه تا انتشار بازی Overwatch 2 باقی مانده و قهرمان جدیدی با نام Kiriko برای این بازی معرفی شده است. با وجود استایل پشتیبان این شخصیت، Kiriko علاوه بر قابلیت شفا دادن، توانایی‌های کاربردی دیگری نیز دارد.

طبق پیام صفحۀ رسمی توییتر Overwatch، قهرمان مذکور می‌تواند یک موج شفابخش را از طریق طلسم‌های خود به همراهانش انتقال دهد. Kiriko می‌تواند یاران خود را تا مدت محدودی آسیب‌ناپذیر، از افکت‌های منفی بسیاری رها و به سمت متحدانش تلپورت کند (حتی از طریق دیوارها). همچنین، توانایی ایجاد آسیب‌های حیاتی‌ای را با استفاده از کونای (Kunai) خود دارد و می‌تواند از دیوارها بالا رود.

تبلیغات

قدرت نهایی این قهرمان، Kitsune Rush نام دارد که با احضار روح یک روباه، سرعت حمله و حرکت هم‌تیمی‌های خود را افزایش، در حالی که زمان استفادۀ مجدد (Cooldown) از قدرت‌هایشان کاهش می‌دهد.

دسترسی زودهنگام بازی Overwatch 2 در تاریخ 12 مهر 1401 (4 اکتبر 2022) آغاز خواهد شد. این عنوان به صورت رایگان برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی انتشار خواهد یافت.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از شخصیت Kiriko در بازی Overwatch 2 را تماشا کنید:

دانلود 720
دانلود 1080
meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا