هاست پرسرعت
بازی

پایان کار سریال The Handmaid’s Tale در فصل ششم

پایان کار سریال The Handmaid’s Tale در فصل ششم

سریال The Handmaid’s Tale در فصل ششم به داستان خود پایان خواهد داد و ادامه داستان تحت یک مجموعه تلویزیونی جدید روایت خواهد شد.

در حالی که به زودی فصل پنجم سریال The Handmaid’s Tale آغاز به پخش خواهد کرد، اما طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری هالییودریپورتر، در فصل ششم شاهد پایان کار این سریال تحسین شده خواهیم بود. اثری که نخستین‌بار در سال 2017 از سوی کمپانی نتفلیکس پخش خود را آغاز نمود و به دلیل فضای تیره و تاریک و منحصر به فرد خود سریعاً جزو سریال‌های محبوب سرویس نتفلیکس قرار گرفت.

بروس میلر (Bruce Miller) که به عنوان خالق این مجموعه تلویزیونی شناخته می‌شود، طی یک بیانیه اعلام نموده که:

زمان بسیار زیادی را طرف این موضوع کردیم که داستان این مجموعه را چگونه به انتها برسانیم و چه پایان‌بندی را رقم بزنیم. بسیار خوشنودم که می‌توانم در کنار باقی عوامل این سریال چنین امری را محقق نمایم و از تمامی افرادی که در ساخت این مجموعه شرکت داشتند، سپاس‌گذار هستم.

طبق برنامه‌ریزی در نظر گرفته شده برای پایان داستان این سریال در فصل ششم، به نظر می‌رسد که تیم بروس میلر، به یک جمع‌بندی مناسب رسیده‌اند و طی دو فصل پیش رو داستان این مجموعه را به انتها می‌رسانند.

تبلیغات

از زمانی که پخش سریال The Handmaid’s Tale آغاز شد، همواره به انتهای داستان می‌اندیشیدم. زمانی که شروع به خواندن رمان این مجموعه می‌کنید، تمام چیزی که به آن فکر خواهید کرد، پایان‌بندی می‌باشد. به همین دلیل نیز از نظر داستانی تا حد بسیار زیادی به آن چیزی که در نظر داریم، نزدیک هستیم.

علی‌رغم این که سریال The Handmaid’s Tale در فصل ششم به پایان خواهد رسید، اما جهان خلق شده این مجموعه با سریالی جدید تحت عنوان The Testaments ادامه خواهد یافت. مجموعه‌ای که روایات کاملاً متفاوتی را برای طرفداران به ارمغان خواهد آورد.

تا آن زمان طرفداران سریال The Handmaid’s Tale می‌توانند به تماشای فصل پنجم در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) بنشینند.

منبع: مووی‌وب

DARKSIRENMasuod Enayatimeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا