هاست پرسرعت
بازی

پخش نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League اشتباه بزرگی بود

پخش نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League اشتباه بزرگی بود

از درون کمپانی برادران وارنر خبر می‌رسد که آن‌ها پخش نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League را اشتباه بزرگی می‌دانند.

فیلم لیگ عدالت (Justice League) پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام در سال ۲۰۱۷ میلادی روی پرده سینماها اکران شد. حضور دو نفر روی صندلی کارگردانی این فیلم و همچنین دخالت‌های زیاد کمپانی برادران وارنر سبب شد تا نتیجه نهایی اثری آشفته باشد و نتواند توجه طرفداران را جلب کند.

پس از آن، کمپین آنلاینی تحت عنوان ReleaseTheSnyderCut در سطح اینترنت به راه افتاد و طرفداران خواهان پخش نسخه اصلی فیلم «لیگ عدالت» ساخته زک اسنایدر بودند. پس از چند سال، سرانجام کمپانی برادران وارنر در برابر این خواسته طرفداران تسلیم شد.

این کمپانی حدود ۷۰ میلیون دلار بودجه دیگر در اختیار زک اسنایدر قرار داد تا این کارگردان بتواند فیلم «لیگ عدالت» را بر طبق نظر خود تکمیل کند. با اینکه اجرای این کمپین آنلاین پیروزی بزرگی برای طرفداران به شمار می‌رود اما گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که ۱۳ درصد از اکانت‌های حاضر در این کمپین، ربات یا ساختگی بوده‌اند.

تبلیغات

حالا با توجه به خبرهای به بیرون درز کرده از کمپانی برادران وارنر، به نظر می‌رسد که این کمپانی و سران آن، پخش نسخه زک اسنایدر را یک اشتباه بزرگ می‌دانند. بر طبق گفته‌ها، پخش این فیلم با اینکه باعث رضایت طرفداران شده بود اما سبب شد تا پایگاه طرفداران نسخه دنیای سینمایی زک اسنایدر قوی‌تر و راسخ‌تر بشوند.

مدیران کمپانی برادران وارنر بر این باور هستند که انتشار نسخه زک اسنایدر نه تنها باعث آرام شدن کمپین‌های آنلاین طرفدار زک اسنایدر نشده بلکه آن‌ها را تقویت کرده است و آن‌ها را در مقابل سران کمپانی برادران وارنر و همچنین دی‌سی قرار داده است.

طرفداران همچنان خواهان ادامه دادن دنیای سینمایی دی‌سی بر طبق چشم‌انداز زک اسنایدر هستند اما به نظر می‌رسد که مدیران کمپانی برادران وارنر به این موضوع توجه ندارند و در کل، کار زک اسنایدر در دنیای سینمایی دی‌سی به اتمام رسیده است.

منبع: movieweb

snowgirlSoLTaN77El DiabloJin sakaiPlayground Gamesmeysambmahdi12345Tlou part 2 game of the centuryChris redfieldAlbertعلی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا