هاست پرسرعت
بازی

پشتیبانی بازی Gran Turismo 7 از فریم‌ریت ۱۲۰ در آپدیت ۱.۳۱

پشتیبانی بازی Gran Turismo 7 از فریم‌ریت ۱۲۰ در آپدیت ۱.۳۱

استودیو Polyphony Digital اخیرا به راه‌یابی ۵ خودرو به بازی Gran Turismo 7 اشاره کرد و اکنون از انتشار به‌روزرسانی ۱.۳۱ در ساعت ۸:۳۰ دقیقه ۱۰ فروردین به‌وقت ایران خبر داده است. این آپدیت ۵ وسیله نقلیه با نام آئودی RS 5 Turbo DTM مدل ۲۰۱۹، پورشه 959 مدل ۱۹۸۷، پورشه Carrera GTS 904 مدل ۱۹۶۴، تویوتا Alphard Executive Lounge مدل ۲۰۱۸ و مزداتری X Burgundy Selection مدل ۲۰۱۹ را به بازی اضافه می‌کند.

به‌روزرسانی ۱.۳۱ گرن توریسمو ۷ دو مسیر تازه با نام‌های Nurburgring Endurance و Nurburgring Sprint را برای پیست نوربورگ به ارمغان می‌آورد که اولی مسیرهای مسابقه Grand Prix و Nordschleife را با یکدیگر ترکیب می‌کند و دومی شامل راه میان‌بُر جدیدی برای کوتاه‌تر شدن مسیر Grand Prix است. یک Scape تازه با نام Cherry Blossoms نیز به بازی راه خواهد یافت که در منطقه مینامی‌ایزو واقع در شیزوئوکا کشور ژاپن قرار دارد.

این به‌روزرسانی امکان تجربه بازی Gran Turismo 7 با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران پلی استیشن 5 فراهم می‌کند، اما برای آن به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی نیاز است. یادداشت‌های همراه لورفته به‌روزرسانی تازه به تغییراتی در فیزیک بازی گرن توریسمو ۷ اشاره دارند، اما این موارد توسط استودیو پولی‌فونی دیجیتال تأیید نشده است. طرفدارها به‌زودی می‌توانند با مطالعه‌ی یادداشت‌های همراه آپدیت در جریان جزئیات بیشتری قرار بگیرند.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا