هاست پرسرعت
بازی

پوستر پایانی سریال The Rings of Power منتشر شد

پوستر پایانی سریال The Rings of Power منتشر شد

در حالی که تنها دو قسمت تا پایان فصل نخست سریال پرهزینه The Rings of Power باقی مانده است، می‌توانیم نگاهی به پوستر جدید این مجموعه داشته باشیم.

مجموعه Lord of the Rings: The Rings of Power را نه تنها می‌توان به عنوان پرهزینه‌ترین سریال ساخته شده در تاریخ تلویزیون خطاب کرد، بلکه از زمان پخش نخستین قسمت تاکنون میزبان حواشی گوناگونی بوده و باعث ایجاد یک دودستگی در بین بینندگانش شده است.

با وجود تمامی حواشی ایجاد شده، تنها دو قسمت تا پایان فصل نخست باقی مانده و در حالی که فیلم‌برداری فصل دوم نیز به تازگی آغاز شده است، کمپانی آمازون وعده پایانی حماسی برای قسمت‌های پیش رو را داده است. به همین مناسبت نیز پوستر جدیدی از این سریال منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید:

تبلیغات
پوستر پایانی سریال The Rings of Power منتشر شد

اگر که از بینندگان سریال حلقه‌های قدرت باشید، می‌دانید که در قسمت ششم شاهد نبردی بین نیروهای خیر و شر بودیم که منجر به طغیان کوه نابودی و زمینه‌چینی برای ایجاد سرزمین موردور شده است. باید دید که آیا قسمت‌های باقی مانده می‌توانند روند کسل‌کننده این مجموعه را بهبود ببخشند و شخصیت سائورون را به مخاطب معرفی نمایند یا خیر!

با توجه به این که زمینه‌چینی طغیان کوه نابودی و نبرد نیروهای خیر و شر 5 قسمت به طول انجامیده است، انتظار می‌رود که در طی قسمت‌های باقی مانده شاهد روندی هیجانی و پرسرعت باشیم و کمپانی آمازون علی‌رغم تمامی حواشی و انتقادات وارد شده، بتواند پایانی درخورد این فرنچایز را برای فصل نخست Lord of the Rings: The Rings of Power رقم بزند.

منبع: مووی‌وب

DARKSIRENGidoraFinrodvafadarvahid gamerEzio Auditore da FirenzeGodfather4224❤GOD OF WAR❤Chris redfieldHAMID(Senua(lone wolf

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا