هاست پرسرعت
خودرو

پیش‌فروش نقدی ایرانخودرو دیزل: پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک (اسفند ۱۴۰۱)

پیش‌فروش نقدی ایرانخودرو دیزل: پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک (اسفند ۱۴۰۱)

شرکت ایرانخودرو دیزل برنامه پیش‌فروش نقدی پیکاپ فوتون تونلند G7 اتوماتیک را اعلام کرد. در این طرح فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک به روش پیش‌فروش  نقدی، قیمت روز و با موعد تحویل اردیبهشت ۱۴۰۲ عرضه می‌شود.

عرضه‌ی این خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت امکان خرید برقرار می‌باشد.

مدل خودرو پیش پرداخت (ریال) رنگ خودرو سود مشارکت جریمه تاخیر سود انصراف موعد تحویل
پیش‌فروش نقدی ایرانخودرو دیزل: پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک (اسفند ۱۴۰۱)فوتون تونلند G7 اتوماتیک ۷,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سفید- مشکی ۱۲% سالیانه ۹% سالیانه ۲۴% سالیانه اردیبهشت ۱۴۰۲

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از فروش محصولات ایرانخودرو دیزل می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور و یا به سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو دیزل مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و خرید اقدام نمایند.

برند چینی فوتون نامی آشنا در بازار خودروی ایران است که با عرضه محصولات متنوع سواری، تجاری و سنگین توانسته وجه خوبی را برای خود دست و پا کند. شرکت ایران‌خودرو دیزل به عنوان شریک فوتون در زمینه محصولات تجاری و سنگین، چندسالی است که پیکاپی از این برند را با نام تونلند عرضه می‌کند.

پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک مجهز به پیشرانه توربو GDI میتسوبیشی (G01-4G20TI5) با حجم ۲۰۰۰ سی‌سی بوده که ۲۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتون متر گشتاور را به چرخ های جلو و عقب منتقل می‌کند. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۸ سرعته ZF به صورت خودکار و هوشمند میان چهار چرخ توزیع می‌شود؛ ویژگی منحصر به فردی که نوید توانمندی این پیکاپ را در آفرود و بی‌راهه نوردی می‌دهد.

طبق اعلام سازنده، حداکثر سرعت این خودرو ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۱۲ ثانیه طی کند. تونلند اتوماتیک اولین خودروی داخلی مجهز به استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و وزن آن ۱۹۵۰ کیلوگرم است.

همچنین بخوانید: مشخصات و ویژگی‌های فوتون تونلند اتوماتیک

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۵ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا