هاست پرسرعت
بازی

پیش درآمد Hunger Games طولانی‌ترین فیلم این مجموعه است

پیش درآمد Hunger Games طولانی‌ترین فیلم این مجموعه است

پیش درآمد مجموعه Hunger Games که تحت عنوان The Ballad of Songbirds And Snakes شناخته می‌شود، طولانی‌ترین فیلم این فرنچایز محبوب خواهد بود.

پس از آغاز دهه 2010 شاهد سیل گسترده آثار اقتباسی از رمان‌های مشهور جهان بودیم که موفق‌ترین آن‌ها مجموعه سینمایی The Hunger Games با هنرنمایی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) نام داشت که از داستان‌های سوزان کالینز (Suzanne Collins) الهام گرفت و فیلم‌های پرفروشی را برای سینما به ارمغان آورد.

حال پس از گذشت سال‌ها انتظار شاهد بازگشت این فرنچایز به سینما می‌باشیم. زیرا پیش درآمد فیلم‌های The Hunger Games تحت عنوان The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes در حال ساخت می‌باشد که باز هم از داستان‌های سوزان کالینز الهام گرفته و چگونگی به قدرت رسیدن رئیس جمهور بی‌رحم این فرنچایز را به تصویر می‌کشد.

فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) که کارگردانی آثار پیشین این مجموعه را بر عهده داشته است، در مصاحبه با خبرگزاری کولایدر به گفت و گو درباره The Ballad of Songbirds and Snakes پرداخته و اطلاعاتی از آن را منتشر کرده است. این پیش درآمد 65 سال پیش از وقایع فیلم نخست این مجموعه به وقوع می‌پیوندد و داستان زندگی رئیس جمهور کوریولانوس اسنو را بازگو می‌کند. کسی که در دوران جوانی خود و در جریان دهمین دوره از بازی‌های مرگبار، وظیفه مربی‌گری دختری از ناحیه 12 را بر عهده خواهد گرفت.

فرانسیس لارنس در صحبت‌های خود به وسعت این پیش درآمد اشاره کرد و اعلام نمود که:

تبلیغات

ما برای 85 روز یک برنامه‌ریزی بسیار سنگین را در نظر گرفتیم. با این حال یک روز زودتر و در 84 روز این پروسه را به سرانجام رساندیم. پروسه‌ای که از Catching Fire کوتاه‌تر بوده ولی از دو قسمت Mockingjay طولانی‌تر خواهد بود. با این وجود صراحتاً اعلام می‌کنم که The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes طولانی‌ترین فیلم این مجموعه سینمایی می‌باشد که تاکنون سابقه نداشته است.

این پروژه سینمایی که به تازگی پروسه فیلم‌برداری آن به اتمام رسیده است، از بازیگرانی همچون تام بلیث (Tom Blyth)، ریچل زگلر (Rachel Zegler)، جاش آندرس ریورا (Josh Andrés Rivera)، هانتر شیفر (Hunter Schafer)، جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman) و پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) بهره می‌برد.

فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes در تاریخ 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) در سینما اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

DARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا