هاست پرسرعت
بازی

چندین بازیگر به فیلم Megalopolis پیوستند

چندین بازیگر به فیلم Megalopolis پیوستند

چندین بازیگر برجسته و نام آشنای هالیوود به جمع بازیگران فیلم Megalopolis ساخته فرانسیس فورد کاپولا اضافه شدند.

فیلم مگالوپلیس یا «شهر بسیار بزرگ» (Megalopolis) جدیدترین فیلم مستقل فرانسیس فورد کوپولا (Francis Ford Coppola) به شمار می‌رود و حالا این کارگردان توانسته بازیگران برجسته‌ای را برای بازی در این فیلم به خدمت بگیرد.

خواهر فرانسیس فورد کوپولا به نام تالیا شایر (Talia Shire) که در فیلم پدرخوانده (Godfather) نیز حضور داشته، یکی از بازیگران فیلم «مگالوپلیس» به شمار می‌رود. پسر تالیا شایر و خواهرزاده کوپولا به نام جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman) نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

از جمله دیگر بازیگرانی که به تازگی به جمع بازیگران فیلم «مگالوپلیس» اضافه شده‌اند، می‌توان شایا لباف (Shia LaBeouf)، گریس واندروال (Grace VanderWaal)، کاترین هانتر (Kathryn Hunter) و جیمز ریمار (James Remar) را نام برد.

تبلیغات

فرانسیس فورد کوپولا بیشتر برای کارگردانی فیلم «پدرخوانده» محصول سال ۱۹۷۲ و فیلم «پدرخوانده ۲» محصول سال ۱۹۷۴ میلادی شناخته می‌شود که هر دو فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم سال شدند و از جمله بهترین فیلم‎‌های تاریخ سینما محسوب می‌شوند. این کارگردان بدون وابستگی به کمپانی‌های بزرگ، خودش به طور مستقل بودجه کمتر از ۱۰۰ میلیون دلاری برای فیلم «مگالوپلیس» را تامین کرده است.

آدام درایور (Adam Driver)، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel)، فارست ویتاکر (Forest Whitaker)، لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، جان ویت (Jon Voight) و اوبری پلازا (Aubrey Plaza) از جمله دیگر بازیگران فیلم «مگالوپلیس» محسوب می‌شوند که حضورشان در این فیلم قبلا تایید شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا