هاست پرسرعت
بازی

چگونه از طریق بازی کردن پول بدست بیاوریم؟

چگونه از طریق بازی کردن پول بدست بیاوریم؟

روش‌های مختلفی برای اینکه با بازی کردن پول به‌دست بیاوریم وجود دارد اما همه‌ی راه‌ها برای عموم افراد ارزان، ساده یا در دسترس نیستند. در این مطلب روش‌های متنوعی برای درآمدزایی از بازی را معرفی می‌کنیم؛ از تست بازی‌ها گرفته تا رقابت در آن‌ها، اما درنهایت به سراغ معرفی یکی از جذاب‌ترین روش‌ها می‌رویم که برای رسیدن به درآمد دلاری از آن فقط به یک گوشی هوشمند، کیف پول دیجیتال و اینترنت نیاز خواهید داشت.

کسب درآمد ارزی با بازی های کریپتویی، ایده‌ای که با فناوری بلاک‌چین به حقیقت، و با بالا رفتن قیمت ارز دیجیتال به یک تب تبدیل شد!

چرا بازی های بلاکچینی بهترین شیوه درآمدزایی از بازی هستند؟

ایده‌ی بازی کرده به‌عنوان یک منبع درآمدی از آن موضوعاتی‌ست که در نگاه اول غیرواقعی و آرمان‌گرایانه بنظر می‌رسد اما در عصر حاضر هیچ چیز غیرممکن نیست. صنعت بازی در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و سودآورترین صنعت‌ها در جهان بشمار می‌رود که روزبه‌روز ادغام آن با زندگی روزمره و عادی افراد عمیق‌تر می‌شود.

بخش قابل توجهی از گردش مالی این صنعت متعلق به گیمرهاست و علاقمندان به دنیای پر رنگ و لعاب بازی، زندگی کاری و درآمدی خودشان را نیز از روش‌های مختلفی به این صنعت گره زده‌اند. برای اینکه کمی بیشتر با این صنعت پول‌ساز آشنا شویم مروری می‌کنیم بر رایج‌ترین روش‌های درآمدزایی ازطریق بازی کردن.

تست بازی‌ها

بازی‌های محصولاتی هستند که برای طیف مشخصی از کاربران طراحی می‌شوند. شرکت‌های بازی‌ساز برای بررسی تجربه کاربران واقعی از محصول تولید شده (بازی)‌ افرادی را استخدام می‌کنند تا به‌طور حرفه‌ای هر بازی را از جنبه‌های مختلفی تست کنند. تسترهای بازی از صفر تا صد بازی‌ها را با کاراکترهای مختلف آن بازی تجربه می‌کنند و نقدی از بازی در اختیار سازندگان آن قرار می‌دهند.

کسب درآمد ازطریق بازی کردن به‌عنوان تستر معایبی هم دارد؛ از طولانی بودن تست هر بازی گرفته تا یکنواختی، نگاه تخصصی و کاری به هر بازی و درنهایت محدود بودن این موقعیت شغلی. اگر عاشق و دلباخته‌ی بازی کردن نیستید و تجربه کافی هم در انواع بازی‌های کامپیوتری و موبایلی ندارید این روش مناسب شما نیست.

روش های کسب درامد از بازی های کریپتویی

استریم بازی

دنیای بازی‌ها دنیای عجیبی‌ست. بازی کردن برای بسیاری از افراد به قدری جدی‌ست که دیدن نحوه بازی حرفه‌ای ها نیز برایشان بااهمیت و لذت‌بخش است. استریم کردن یکی از روش‌های پول درآوردن از بازی کردن است که مختص حرفه‌ای‌های این کار است.

گیمر با نمایش عمومی نحوه انجام یک بازی در پلتفرمی مثل Twitch تماشاچیانی را به خود جذب می‌کند که منبع درآمدی خوبی را نیز برای خودش و این پلتفرم ایجاد می‌کند. البته این روش هم مختص خوره‌های بازی‌ست و اگر قصد ندارید ماهانه حداقل ۵۰۰ دقیقه برای بازی کردن به‌صورت آنلاین و در حضور دیگران اختصاص دهید، باید راه‌های دیگری را امتحان کنید.

مسابقات گیمینگ

رقابت، عضو جدایی ناپذیر بازی‌هاست. اگر عنصر رقابت را از ماهیت هر بازی حذف کنیم احتمالا هیچ اقبال دیگری برای موفقیت نخواهد داشت. برخی از این رقابت‌ها و مسابقات میان گیمرها البته با جوایز خوبی از طرف شرکت‌های بازی‌سازی یا شرکت‌های برگزار کننده‌ی مسابقات همراه است که ایده کسب درآمد از بازی کردن را محقق می‌کند.

درحال حاضر هم بسیاری از بازی‌های آنلاین به‌صورت رقابتی برگزار می‌شوند که برای علاقمندانشان با عایداتی همراه هستند اما فراموش نکنید که این سبک از درآمدزایی اولا کاملا ناپایدار است و دوما با حضور حرفه‌ای‌های دنیا به هیچ عنوان آسان نیست.

مربی‌گری بازی‌های ویدیویی

آخرین ایده‌ی عجیب کسب درآمد از بازی هم مربی‌گری بازی است. به‌خصوص برای بازی‌های تیمی افراد خبره می‌توانند با دستمزدهای قابل‌توجه نقش مربی را بازی کنند. اگرچه مربی‌گری بازی پرسود است اما برای رسیدن به این مرحله راه طولانی‌ای پیش رو دارید. بعلاوه احتمالا برای فعالیت جدی باید به فکر کسب تجربه‌های بین‌المللی باشید.

با نگاهی به همه موارد بالا یک پرسش مهم به‌وجود می‌آید! آیا برای کسب درآمد از بازی کردن باید حتما در آن حرفه‌ای باشیم و نگاهی غیر از «سرگرمی» به بازی‌های ویدیویی داشته باشیم؟

بازی های کریپتویی، پول درآوردن با سرگرمی

دنیای ارزهای دیجیتال دروازه‌های بدیعی را به روی کاربران اینترنت باز کرد که تا پیش از این حتی به ذهنشان خطور نمی‌کرد. با معرفی شبکه بلاک‌چین ایده‌های نابی حول آن شکل گرفت که ضمن حفظ حداکثری امنیت کاربران، کاربردها و حتی درآمدهای مختلفی را نیز به آن‌ها هدیه داد.

کسب رایگان ارز دیجیتال با بازی کردن یکی از این ایده‌های ناب است که خیلی زود با استقبال سرمایه‌گذاران، سازندگان بازی، متخصصان بلاکچین و حتی کاربران مواجه شد. با معرفی دنیای متاورس، بازی های متاورسی هم به شبکه بلاکچین پیوستند تا ترکیبی بی‌نظیر و فوق مدرن از آینده‌ی فضای مجازی را به کاربران ارائه کنند.

بازی بلاکچینی

بازی های بلاکچینی مختلفی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند بجای صرف بی‌هدف زمانتان در مترو و سالن‌های انتظار، با بازی کردن پول واقعی در کیف پول دیجیتالتان دریافت کنید.

چند نکته‌ی مثبت درمورد کسب درآمد با بازی بلاک‌چین وجود دارد که این ایده‌ی درآمد ارزی با بازی کردن را از سایر روش‌هایی که گفتیم متمایز و برتر می‌کند:

⇚ احتمالا بجز بازی های متاورسی که بهتر است آن‌ها را در کامپیوتر تجربه کنید سایر بازی‌هایی که پاداش رمز ارز می‌دهند را می‌توانید به‌راحتی با گوشی‌های هوشمند تجربه و از همین طریق کسب درآمد کنید.

⇚ برای رسیدن به پول ازطریق بازی کردن نیازی به حرفه‌ای بودن ندارید. البته که این بازی‌ها ساده و حوصله سر بر نیستند اما به‌راحتی می‌توانید از سطح مبتدی شروع کنید و حرفه‌ای شوید.

⇚ پاداش‌های رمز ارزی و توکن در بازی‌های کریپتویی قابلیت نقدشوندگی بالا دارند. درواقع با رساندن پاداش به سطح مشخصی به‌راحتی می‌توانید با فروش توکن بازی، NFT یا انتقال رمزارز به کیف پول، ازطریق صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی آن‌ها را به ریال تبدیل کنید.

⇚ هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای کسب درآمد ازطریق این بازی‌ها ندارید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gsxr هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا