هاست پرسرعت
بازی

کاراکتر جدیدی در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور خواهد داشت

کاراکتر جدیدی در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور خواهد داشت

کالاهای ساخته شده بر اساس انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse آشکار کردند که کاراکتر جدیدی در این اثر حضور خواهد داشت.

انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) جدیدترین انیمیشن از این دنیای سینمایی به شمار می‌رود که دنباله‌ای برای انیمیشن اصلی محصول سال ۲۰۱۸ میلادی است. به تازگی، تصویری از کاور بازی Trouble بر محوریت کاراکترهای مرد عنکبوتی منتشر شده که حضور کاراکتر جدید دیگری در این انیمیشن را آشکار می‌کند.

در تصویر منتشر شده در توییتر که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید، شخصیت بن رایلی ملقب به اسکارلت اسپایدر دیده می‌شود که مرد عنکبوتی دیگری است که در انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» حضور خواهد داشت.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

شخصیت اسکارلت اسپایدر توسط نویسنده جری کانوی در سال ۱۹۷۵ میلادی برای کتاب‌های کمیک مارول خلق شده بود. این کاراکتر در دهه ۹۰ میلادی توانست تا محبوبیت بیشتری کسب کند. او قدرت‌هایی شبیه به پیتر پارکر دارد و لباسش نیز همانند او است با این تفاوت که یک هودی آبی‌رنگ و بدون آستین نیز بر تن می‌کند.

تبلیغات

همانطور که از این تصویر منتشر شده می‌توان مشاهده کرد، سازندگان انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» برای طراحی کاراکتر اسکارلت اسپایدر از ظاهر او در کمیک‌های دهه ۹۰ میلادی به شدت الهام گرفته‌اند. در حال حاضر نیز هیچ اطلاعات دیگری از این کاراکتر آشکار نشده است. علاوه بر این، حضور شخصیت اسپایدر پانک نیز در این انیمیشن تایید شده است.

در انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» همانند انیمیشن قبلی، شمیک مور (Shameik Moore) صداپیشه شخصیت مایلز مورالز خواهد بود. در کنار او نیز اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در نقش میگل اوهارا ملقب به مرد عنکبوتی ۲۰۹۹، هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) در نقش گوئن استیسی، جیک جانسون (Jake Johnson) در نقش پیتر بی پارکر، عیسی رای (Issa Rae) در نقش جسیکا درو ملقب به اسپایدر وومن در این انیمیشن صداپیشگی می‌کنند.

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» در قالب دو بخش ساخته شده که بخش اول آن در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران می‌شود و بخش دوم آن نیز برای اکران در ماه مارس سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: movieweb

meysambامیر گیمرSquatlatex2مرد بدون نامAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا