هاست پرسرعت
بازی

کارگردان فیلم فرعی مرد عنکبوتی مشخص شد

کارگردان فیلم فرعی مرد عنکبوتی مشخص شد

یکی از آثار فرعی فرنچایز مرد عنکبوتی El Muerto نام دارد که سرانجام کمپانی سونی کارگردان آن را تعیین کرده است.

کمپانی سونی پیکچرز همچنان مشغول گسترش دنیای سینمایی مرد عنکبوتی خود می‌باشد و یکی از آثاری که در این بین ساخته خواهد شد El Muerto نام دارد؛ ضدقهرمانی ناشناخته و مکزیکی تبار که قدرت‌هایش را از نیاکانش به ارث برده و برای رویارویی با دشمن خانوادگی خود از آن‌ها بهره می‌برد.

ماتینز اکاسیو (Martínez Ocasio ) ملقب به بد بانی ایفاگر نقش شخصیت ال مویرتو خواهد بود و اگر که مورد استقبال سینماگران قرار بگیرد، می‌توانیم شاهد حضور او در آثار بیشتری از ساخته‌های سونی و مارول باشیم.

حال نیز در تازه‌ترین گزارشی که منتشر شده است، خوناس کوارون (Jonás Cuarón) وظیفه کارگردانی این پروژه سینمایی را بر عهده گرفته و به زودی پروسه ساخت آن آغاز خواهد شد. فیلم‌نامه نویس پروژه Blue Beetle که بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی می‌باشد، یعنی گرت دانت-آلکوسر (Gareth Dunnet-Alcocer) نیز نویسندگی فیلم‌نامه این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

تبلیغات

شخصیت ال مویرتو تازه‌ترین شخصیتی خواهد بود که قهرمانان، دشمنان و ضدقهرمانان دنیای مرد عنکبوتی را به یکدیگر متصل خواهد کرد. دنیایی که با شخصیت‌هایی همچون ونوم با هنرنمایی تام هاردی (Tom Hardy)، کریون شکارچی با هنرنمایی آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor Johnson)، مادام وب با هنرنمایی داکوتا جانسون (Dakota Johnson) و موربیوس با هنرنمایی جرد لتو (Jared Leto) در حال شکل‌گیری می‌باشد.

با این حال مسئله‌ای که هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، بازیگری است که در این دنیای سینمایی ایفاگر نقش مرد عنکبوتی خواهد بود. یکی از گزینه‌های بسیار محتمل حضور تام هالند (Tom Holland) در این جهان خواهد بود تا بدین وسیله دنیای سینمایی مارول نیز با ساخته‌های سونی ادغام شود.

فیلم El Muerto برای اکران در تاریخ 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

DARKSIRENMasuod EnayatiGrandWardenامیرEzio Auditore da FirenzeMr.BadGuy💙 SONY 💙علی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا