هاست پرسرعت
بازی

کارگردان Skull and Bones از میزان اهمیت داستان بازی می‌گوید

کارگردان Skull and Bones از میزان اهمیت داستان بازی می‌گوید

کارگردان بازی Skull and Bones، آقای رایان بارنارد (Ryan Barnard)، به تازگی گفته که این بازی شامل یک داستان کلی می‌شود که جهان بازی بر اساس آن ساخته شده است. با این حال این داستان تمرکز اصلی بازی نیست.

یوبی‌سافت (Ubisoft) بالاخره پس از مدت‌ها از نو بازی Skull and Bones را معرفی کرد و پس از تاخیرهای متعدد، این بازی قرار است در جریان سال جاری منتشر شود. با توجه به نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، اطلاعات بیشتری از آن به مررو منتشر می‌شوند. برای مثال در مصاحبه‌ای جدید با True Achievements، کارگردان بازی یعنی رایان بارنارد در مورد انتظارات بازیکنان از داستان بازی صحبت کرده است.

به گفته‌ی بارنارد، در Skull and Bones شاهد تمرکز زیادی بر روی داستان بازی نیستیم. با وجود حضور المان‌های روایی در بازی، این بازی یک اثر داستان‌محور نیست و بیشتر با هدف خلق تجربه‌ی منحصر به فرد بازیکنان طراحی شده است:

تبلیغات

Skull and Bones یک بازی داستان‌محور نیست. در بازی شما NPCهای مهمی را ملاقات خواهید کرد که داستان خود را دارند و می‌توانید با آن‌ها رابطه‌ای را تشکیل دهید. در بازی یک داستان زیربنایی وجود دارد که جهان بازی بر اساس آن ساخته شده است، اما تمرکز ما آن داستان نیست.

گزارش‌های اخیر تصویر نه چندان خوشایندی را از روند توسعه‌ی Skull and Bones، حتی نزدیک به انتشار بازی، ارائه داده‌اند. توسعه‌دهندگان خود بازی ظاهرا گفته‌اند که بازی فاقد گیم‌پلی عمیق است. هم‌چنین برخی می‌گویند که این بازی صرفا به خاطر قراردادی بین یوبی‌سافت و دولت سنگاپور، محل توسعه‌ی بازی، منتشر می‌شود.

بازی Skull and Bones در تاریخ 8 نوامبر 2021 (17 آبان 1401) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلتفرم PC و سرویس استریم گوگل استیدیا و آمازون لونا منتشر خواهد شد.

KratosA,shmeysambDARKSIRENEmperor Nima ShamsKRATOSEFAN1Invisible bearded user

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا