هاست پرسرعت
بازی

کامرون دیاز با فیلم Back In Action به سینما باز می‌گردد

کامرون دیاز با فیلم Back In Action به سینما باز می‌گردد

کامرون دیاز به همراه جیمی فاکس در فیلم اکشن کمدی Back In Action، محصول شرکت نتفلیکس به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.

این اولین نقش‌آفرینی کامرون دیاز (Cameron Diaz) در سینما از سال 2014 است. آخرین بار او در نقش کآلین هانیگان در بازآفرینی سینمایی Annie ظاهر شد. او در سال 2018 بازنشتگی خود را از سینما اعلام کرد.

حال به تازگی جیمی فاکس (Jamie Foxx) در توییتی، مکالمه‌ای از خود و دیاز به اشتراک گذاشته است. در این فایل صوتی، آن‌ها درباره‌ی بازگشت دیاز به سینما گفتگو می‌کنند. همچنین او به منظور کمک به دیاز برای تصمیم‌گیری نهایی، تام بریدی بازیکن راگبی که به مدت تنها چهل روز بازنشسته شد را نیز پای خط تلفن آورد.

دیاز و فاکس پیشتر در فیلم‌های Any Given Sunday (هر یکشنبه کذایی) و Annie با یکدیگر همکاری کرده بودند. شما می‌توانید توییت جیمی فاکس و صوت منتشر شده از او و کامرون دیاز را در اینجا ببینید. کمرون دیاز نیز در صفحه‌ی اینستاگرام خود این خبر را به اشتراک گذاشت و نوشت:

جیمی فاکس تنها تو می‌توانستی که مرا بازگردانی!

فیلم Back In Action (بازگشت به کار) به کارگردانی سث گوردون (Seth Gordon) و به نویسندگی گوردون و برندن اُ برایان (Brendan O Brian) مراحل تولید خود را از اواخر امسال آغاز خواهد کرد. تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز گوردون و بو باومن (Beaue Bauman) بر عهده دارند. هنوز از جزئیات داستان این فیلم، خبری منتشر نشده است.

منبع: مووی وب

DARKSIRENAlbertMehran.BaMohsenj74vitto corleonemeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا