هاست پرسرعت
بازی

کوری بارلوگ: بازی God of War Ragnarok دیگر تأخیر نخواهد خورد

کوری بارلوگ: بازی God of War Ragnarok دیگر تأخیر نخواهد خورد

کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان God of War 2018، در این آخر هفته، دوباره به طرفداران اطمینان داد که God of War Ragnarok دیگر شامل تأخیر نخواهد شد.

شروع این ماجرا از جایی آغاز شد که بارلوگ در توییتی از طرفداران خواست تا «آرامش خود را حفظ کنند» و در نتیجۀ آن، طرفداران فکر کردند که God of War Ragnarok قرار است دوباره تأخیر بخورد.

در گذشته شاهد این بودیم که توسعه‌دهندگان سانتا مونیکا (Santa Monica)، به دلیل انتشار کم اخبار و تأخیرهای بازی God of War Ragnarok، در فضای مجازی مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

بارلوگ به عنوان فردی شناخته می‌شود که با سرزنش رفتارهای تخریب‌کنندۀ کاربران فضای مجازی، هوای این تیم را داشته و چندین بار از کاربران خواسته است تا به توسعه‌دهندگان احترام بگذارند.

تبلیغات

این توییت بارلوگ بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای منتشر شد و طرفداران را به این نتیجه رساند که تأخیر دیگری برای این بازی موردانتظار در راه است و احتمالاً در همین راستا، بارلوگ خود را آمادۀ موج جدیدی از واکنش‌ها می‌کند.

در تبادل توییت بین بارلوگ و کاربری به صورت جداگانه، او ظاهراً اشارات انتشار یک تریلر جدید از God of War Ragnarok را رد کرد. البته بارلوگ در گذشته نیز شایعات معرفی God of War Ragnarok را رد کرده بود که تقریباً یک ماه و نیم بعد، از این بازی رونمایی شد.

مارکتینگ بازی God of War Ragnarok کمی غیرمعقول پیش می‌رود. گیم‌پلی کوتاهی از این بازی منتشر شده است و سونی بدون هیچ هیاهویی، نسخه‌های ویژه، تاریخ انتشار و پیش‌خرید آن را تأیید کرده است.

طبق شایعات اخیر، یک مراسم PlayStation State of Play در سپتامبر (بازۀ 10 شهریور تا 9 مهر)، برگزار خواهد شد، پس امیدواریم که به زودی جزئیات جدیدی از این بازی نمایش داده شود.

KHEDER_Pro_GamerRedeysOld blacksmithgod of warmeysambZ2656Tlou part 2 game of the centuryاتزیو آدیتورهگیمری عادیMsadeq361آگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)Emad-Martian🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉HerfeiyEmperor Nima ShamsPARASITE EVE 2Mohsenj74امیر گیمرEllie Terminatorsoosmarmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا