هاست پرسرعت
بازی

کپکام: بازی Resident Evil 4 Remake در مرحله نهایی توسعه است

کپکام: بازی Resident Evil 4 Remake در مرحله نهایی توسعه است

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا ریمیک Resident Evil 4 در موعد مقرر عرضه خواهد شد. یکی از توسعه‌دهندگان شرکت کپکام اخیرا اعلام کرد که ریمیک رزیدنت ایول ۴ مراحل پایانی توسعه را سپری می‌کند. یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده‌ی بازسازی RE4 در گفت‌وگو با مجله Famitsu یک گزارش از وضع توسعه‌ی بازی ارائه داد و گفت که اعضای تیم سازنده با تمام قوا کار می‌کنند تا جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک بگذارند.

یوشیاکی هیرابایاشی در این‌باره اظهار داشت: «ما با تمام قوا کار می‌کنیم تا اطلاعات بیشتری از ریمیک بازی Resident Evil 4 را در اختیارتان قرار دهیم که برای انتشار در تاریخ ۲۴ مارس آماده می‌شود. این بازی در مرحله‌ی نهایی توسعه قرار دارد و اعضای تیم توسعه با همکاری یکدیگر روی بهبود آن کار می‌کنند. فقط کمی منتظر بمانید».

این قطعا خبر خوبی برای طرفدارانی است که مشتاقانه منتظر تجربه‌ی بازی Resident Evil 4 Remake هستند. امیدواریم که این بازی بدون تأخیر روانه بازار شود. ریمیک رزیدنت ایول ۴ در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی دارای محتواهای اختصاصی برای هدست پلی استیشن VR2 سونی خواهد بود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا