هاست پرسرعت
خودرو

کی تی ام بخشی از سهام ام وی آگوستا ایتالیا را خریداری کرد

کی تی ام بخشی از سهام ام وی آگوستا ایتالیا را خریداری کرد

شرکت کی تی ام به عنوان یکی از کمپانی‌های مطرح در صنعت موتورسیکلت‌سازی خبر از خرید بخشی از سهام کمپانی ام وی آگوستا ایتالیا را داد.

کمپانی پیرر موبیلیتی که شرکت‌های کی تی ام، Husqvarna و گاز گاز را زیر چتر حمایتی خود دارد ۲۵.۱ درصد سهام ام وی آگوستا ایتالیا را خریداری کرده است. این خبر تنها چند هفته پس از آن اعلام شد که کی تی ام آمریکای شمالی توزیع محصولات ام وی آگوستا در آمریکا را بر عهده می‌گیرد. انتشار همین خبر باعث شد شایعاتی درباره علاقه کی تی ام به خرید برند ام وی آگوستا در رسانه‌ها منعکس شود.

این دو کمپانی در بیانیه خبری خود اشاره زیادی به جزئیات معامله صورت گرفته نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد سهام مالکیت شرکت ایتالیایی شامل سرمایه‌ای خاص برای ادامه روند تولید موتورسیکلت‌های خاص و اسپرت است. همچنین در این بیانیه خبری آمده که پیرر موبیلیتی کار خرید و تأمین قطعات را برای طرف دوم معامله بر عهده خواهد گرفت و کی تی ام نیز توزیع محصولات این شرکت ایتالیایی در برخی بازارها را انجام خواهد داد. این معامله شبیه همان خبری است که قبلاً درباره توزیع محصولات ام وی آگوستا در آمریکا توسط کی تی ام منتشر شده بود. البته نام بازارهای جدیدی که این کار توسط کی تی ام انجام خواهد شد منتشر نشده است. به نظر می‌رسد تغییر و تحولات جدیدی در رابطه بین کمپانی‌های مطرح موتورسیکلت‌سازی رخ خواهد داد و آینده این دو برند جذاب‌تر خواهد بود. باید منتظر ماند و دید سبد محصولات آتی کی تی ام و ام وی آگوستا چه تغییراتی خواهد داشت. نظر شما درباره این معامله چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا