هاست پرسرعت
بازی

گزارش: حالت DMZ بخشی از Modern Warfare II خواهد بود

گزارش: حالت DMZ بخشی از Modern Warfare II خواهد بود

به گفته‌ی تام هندرسون (Tom Henderson)، حالت بازی DMZ بخشی از بازی Call of Duty: Modern Warfare II خواهد بود که به صورت مجزا و به رایگان قابل بازی نیست.

بنا بر اعلام رسمی اکتیویژن (Activision)، مجموعه‌ی Call of Duty با انتشار Modern Warfare II وارد دوران جدید خود می‌شود که «Call of Duty 2.0» نام دارد. البته، برخی از شایعات اخیر موجب ایجاد شبهه‌هایی درمورد این بازی شده که بنا بر گزارش اخیر هندرسون در وبسایت tryhardguides، سازندگان را نگران کرده است. در واقع، به نظر می‌رسد که این شایعات انتظاراتی واهی را نظیر مستقل بودن DMZ و عرضه‌ی جداگانه‌ی آن در سال 2023 برای هواداران ایجاد کرده باشد.

منابع داخلی‌ای که از DMZ اطلاع دارند، این ادعاها را رد کرده و اعلام نمودند که این حالت در سال جاری و همزمان با Modern Warfare II عرضه می‌شود. یکی از این منابع نیز گفته است که DMZ تنها یکی از حالت‌های مختلف این نسخه است.

هندرسون می‌گوید که انتقادات اخیر از توسعه و تکمیل این حالت در طول زمان و منتشر نشدن آن به صورت کامل همانند بازی Escape from Tarkov، نیز مبالغه‌آمیز هستند و اگرچه شباهت‌هایی میان این دو وجود دارد، اما توسعه‌ی تدریجی DMZ تصمیمی آگاهانه بوده و به معنی ناقص بودن آن نیست.

او در ادامه یکی از گزارش‌های قبلی خود را که به وجود بخشی از نقشه‌ی بازی Warzone 2 در DMZ اشاره داشت، تأیید می‌کند و می‌گوید احتمال رایگان شدن این حالت در ادامه وجود دارد، اما در حال حاضر بخشی وابسته به Modern Warfare II است.

همچنین، گزارشی با مضمون عرضه‌ی سه نسخه‌ی بعدی Call of Duty برای پلتفرم پلی استیشن به دلیل پایبندی به قرارداد میان این دو شرکت در گذشته منتشر شده بود و به ادعای هندرسون، هر پروژه‌ی دیگری که از این تاریخ تا زمان انتشار نسخه‌ی استودیوی تری آرک (Treyarch) در سال 2024، یا به Modern Warfare 2 وابسته خواهد بود یا به Warzone 2 تا نقض قرارداد صورت نگیرد، اما به نظر می‌رسد که عرضه‌ی نسخه‌ی موبایل Warzone، استثنا باشد.

همانطور که می‌دانید، اکتیویژن پروژه‌ای دیگر را نیز در دست ساخت دارد که با اسم رمز نکسوس (Nexus Project) شناخته می‌شود، برای عرضه در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است و کاملاً با DMZ تفاوت دارد.

AmogusmeysambDr.PyroInvisible bearded userعلی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا