هاست پرسرعت
بازی

گزارش: رونمایی از چندین Assassin’s Creed جدید در رویداد یوبیسافت + اطلاعات بیشتر

گزارش: رونمایی از چندین Assassin’s Creed جدید در رویداد یوبیسافت + اطلاعات بیشتر

طبق گزارش جدید از سوی یک منبع داخلی معتبر، یوبیسافت قصد دارد در مراسم این هفتۀ خود، چندین پروژۀ Assassin’s Creed از جمله یک نسخۀ تاریک و ترسناک را معرفی کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی تام هندرسون (Tom Henderson)، منبع داخلی مشهور، در رویداد Ubisoft Forward از چندین بازی Assassin’s Creed رونمایی خواهد شد. اگرچه پروژه‌های زیادی از این فرنچایز در دست ساخت قرار دارند، اما به طور دقیق مشخص نیست که یوبیسافت کدام یک را برای این رویداد در نظر گرفته است.

اولین آن‌ها پروژه‌ای تحت نام Jade است که یک Assassin’s Creed موبایلی خواهد بود و در چین روایت می‌شود. پروژۀ کوچک‌ دیگر یعنی Nexus برای پلتفرم واقعیت‌مجازی در دست ساخت قرار دارد.

اما حالا به پروژه‌های بزرگ می‌رسیم. همان‌طور که شرکت یوبیسافت در توییت اخیر خود رسماً تایید کرد، بازی Assassin’s Creed Mirage تمرکز اصلی رویداد خواهد بود. این عنوان مخاطبین را در نقش شخصیت بسیم از Valhalla قرار خواهد داد و البته جوانی او در بغداد را روایت می‌کند.

تبلیغات

دو بازی دیگر بخشی از عنوان بلندپروازانۀ Assassin’s Creed Infinity خواهند بود و تحت نام‌های رمزی Project Hexe و Project Red شناخته می‌شوند. Project Red بازیکنان را به ژاپن می‌برد. طرح‌های مفهومی اولیه اساسین زنی را نشان می‌دهند که درون‌مایه‌های سامورایی دارد، اما احتمالاً بازیکنان بتوانند جنسیت کاراکتر را تعیین کنند. Project Hexe (که پیش از این Project Neo نام داشت)، توسط یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal) مراحل ساخت را طی می‌کند و قرار است تاریک‌ترین Assassin’s Creed تاریخ باشد. گفته می‌شود که این عنوان در اروپای قرن 16 و دورۀ جادوگران روایت می‌شود.

فهرست تمامی پروژه‌های Assassin’s Creed در دست ساخت:

  • Assassin’s Creed Mirage (روایت در بغداد)
  • Assassin’s Creed Project Red (روایت در ژاپن / بخشی از Infinity)
  • Assassin’s Creed Project Hexe (روایت در اروپای قرن 16 و دورۀ جادوگران / بخشی از Infinity)
  • Assassin’s Creed Project Jade (بازی موبایلی/ روایت در چین)
  • Assassin’s Creed Project Nexus (بازی واقعیت مجازی)
  • بستۀالحاقی جدید Valhalla

نظر شما در این باره چیست؟

sauronPc and ps577متأثر گشتهSARDSIDERSInvisible bearded userJailor70RezaAxRDr.Pyromahdi12345SoLTaNامیر حسینmatrix4221489Corvomeysambهادی صفاییMr.BadGuysamulتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا