هاست پرسرعت
بازی

گزارش: ساخت دنباله‌ی Call of Duty: Advanced Warfare تکذیب شد

گزارش: ساخت دنباله‌ی Call of Duty: Advanced Warfare تکذیب شد

با وجود انتشار گزارشی در روز گذشته مبنی بر آغاز توسعه‌ی Call of Duty: Advanced Warfare 2، اما گزارش جدید یک منبع معتبر ساخت این بازی توسط استودیوی اسلج‌همر گیمز را تکذیب کرده است.

روز گذشته RalphsValve، یکی از منابع داخلی سری Call of Duty، با انتشار گزارشی ادعا کرد که استودیوی اسلج‌همر گیمز توسعه‌ی دنباله‌ی بازی Call of Duty: Advanced Warfare را آغاز کرده است. با این حال، CharlieIntel که یکی از منابع معتبر Call of Duty به شمار می‌آید، در توییتر با انتشار پستی اشاره کرد که بر خلاف شایعات و ادعای اخیر مطرح شده، اسلج‌همر گیمز در حال حاضر روی ساخت بازی Advanced Warfare 2 کار نمی‌کند و از طرف دیگر، هنوز به طور دقیق مشخص نیست که پروژه‌ی بعدی استودیوی مذکور چه خواهد بود.

تبلیغات

اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) پیش‌تر اشاره کرده بود که قصد ساخت حداقل دو دنباله برای Call of Duty: Vanguard را دارد. با این حال، عملکرد تجاری این اثر شوتر جنگ جهانی دوم پایین‌تر از انتظارات شرکت اکتیویژن (Activision) بود و به همین علت، در حال حاضر مشخص نیست که آیا این ناشر برای ساخت دنباله‌ی بازی مذکور برنامه‌ای دارد یا خیر.

طبق گزارش برخی از منابع، در سال 2023 شاهد انتشار بازی جدیدی از سری Call of Duty نخواهیم بود و در سال 2024 ساخته‌ی بعدی استودیوی تری‌آرک (Treyarch) از این فرنچایز منتشر خواهد شد.

DARKSIRENAmir RingoMr.BeanBrainiacDr.Pyroمتین🇮🇷🇮🇷Starfire🇮🇷🇮🇷Ezio Auditore da FirenzeMasterscorpionesAmir17Ashen undead the bearermahdi12345امیرعلی قربان‌پورLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا