هاست پرسرعت
بازی

گزارش: Treyarch در کنار ساخت Call of Duty 2024 روی طراحی نقشه جدید Warzone 2 کار می‌کند

گزارش: Treyarch در کنار ساخت Call of Duty 2024 روی طراحی نقشه جدید Warzone 2 کار می‌کند

طبق ادعای یکی از منابع فاش‌کننده Call of Duty، استودیوی تری‌آرک (Treyarch) علاوه بر توسعه‌ی بازی Call of Duty 2024، نقشه‌ی جدید Warzone 2 را نیز طراحی خواهد کرد.

شرکت اکتیویژن (Activision) پیش از این از نقشه‌ی بازی Warzone 2 به نام AL Mazrah رونمایی کرد. طبق اطلاعات جدید فاش شده ممکن است در سال 2024 شاهد نقشه‌ی تازه‌ای برای این عنوان بتل رویال باشیم.

یک منبع افشاکننده به نام TheGhostOfHope اخیراً با انتشار توییتی گزارش داده است که تری‌آرک، استودیوی سازنده سری بازی‌های Black Ops، علاوه بر کار روی نسخه‌ی بعدی نسخه‌ی بعدی Call of Duty، نقشه‌ی جدید Warzone 2 را نیز توسعه خواهد داد و در سال 2024 با بازی جدید Call of Duty منتشر خواهد شد.

تبلیغات

متن توییت منبع TheGhostOfHope به شرح زیر است:

Treyarch روی طراحی نقشه‌ی جدید Warzone 2 کار خواهد کرد که در کنار بازی Call of Duty بعدی در سال 2024 منتشر خواهد شد. سایر استودیوها به عنوان پشتیبان به تری‌آرک در توسعه‌ی این نقشه کمک خواهند کرد.

بازی Warzone 2 در تاریخ 25 آبان (16 نوامبر) در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه از ویژگی‌های جدیدی شامل حالت سوم شخص و DMZ برخوردار است. استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) اخیراً تایید کرده است این بازی بتل رویال و عنوان Modern Warfare 2 به صورت جداگانه قابل دانلود خواهند بود.

DARKSIRENarmanمتینTitanfallCapitanامیرDr.PyroArkhamvahid gamerEzio Auditore da FirenzeFaridکاکاسنگیMr.Bean

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا