هاست پرسرعت
بازی

یک رویداد Ubisoft Forward برای ماه سپتامبر اعلام شد

یک رویداد Ubisoft Forward برای ماه سپتامبر اعلام شد

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی یک رویداد Ubisoft Forward جدید را برای ماه سپتامبر اعلام کرده این است. این رویداد بر روی بازی‌ها و پروژه‌های در حال توسعه‌ی تیم‌های یوبی‌سافت تمرکز خواهد کرد.

در حالی که بازی Skull and Bones قرار است فردا یک نمایش منحصر به فرد داشته باشد، ناشر این بازی یعنی یوبی‌سافت یک رویداد Ubisoft Forward کامل را برای دهم ماه سپتامبر سال جاری برنامه‌ریزی کرده است. این رویداد از طریق YouTube و Twitch به صورت رایگان قابل تماشا خواهد بود و در جریان آن شاهد اخبار و نمایش‌هایی از بازی‌های جدید یوبی‌سافت خواهیم بود.

یوبی‌سافت پیش از این تایید کرده بود که در کنار آخرین بسته الحاقی داستانی بازی Assassin’s Creed Valhalla، یک حالت rogue-lite جدید به نام Forgotten Saga هم برای این بازی منتشر خواهد شد. شاید در جریان Ubisoft Forward شاهد اعلام تاریخ عرضه‌ی این دو مورد باشیم. به علاوه پیش از این گفته شده بود که اطلاعات بیشتری در مورد آینده‌ی فرنچایز Assassin’s Creed در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

البته احتمال معرفی رسمی طیف عظیمی از بازی‌هایی که اخیرا شایعات در مورد آن شنیده شده هم وجود دارد. این عناوین شامل مواردی مثل یک بازی 2.5 بعدی Prince of Persia جدید، دنباله‌ای برای بازی Immortals Fenyx Rising و Ghost Recon بعدی می‌شود. هم‌چنین این شایعه وجود دارد که بازی Avatar: Frontiers of Pandora قرار است در ماه سپتامبر مواجه شود، پس شاید در این رویداد شاهد گیم‌پلی از این بازی باشیم.

به علاوه یوبی‌سافت گفته که در رویداد Gamescom ماه بعدی حضور خواهد داشت، پس برای اخبار بیشتر با gsxr همراه باشید.

@alistarmeysambعلیCallMeDeezامیر حسین

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا