
کلاستر خودرو اطلاعات خوبی را با گرافیک مناسب و به صورت خوانا نمایش میدهد. در سمت راست کلاستر اطلاعات مصرف لحظهای انرژی را میبینید و در سمت چپ، سرعت و میزان ذخیره باتری را مشاهده میکنید.
عایق بندی کابین بسیار خوب است و تقریبا تجربهای از رانندگی بدون صدا خواهید داشت که بسیار آرامش بخش و دلپذیر است. تنها نویز آرامی از موتور الکتریکی شنیده میشود و در سرعتهای بالا هم به علت ذات MPV بودن این خودرو که ارتفاع زیاد ان را هم شامل میشود کمی صدای باد را هم در غیاب صدای موتور میشنوید.
شتابگیری به صورت خطی و بدون وقفه در زمانی حدود 10 ثانیه از سکون تا سرعت 100 کیلومتر ادامه مییابد و حتی در شتابگیری ثانویه هم میتوانید بسیاری از خودروها را در چشم برهم زدنی جا بگذارید و این موضوع با وجود ابعاد بدنه و فرم خودرو معمولا باعث تعجب سایر رانندگان میشود.
با این وجود هندلینگ این خودرو را نباید با هاچ بکها یا سدانها مقایسه کرد و همراه با فرمان بسیار نرم در مانورها باید رعایت کلاس ابعادی و وزن خودرو را بکنید. هرچند در این زمینه هم این خودرو سایر MPVها را به راحتی شکست میدهد.