
گذار از موتور W16 چهار توربوی شیرون به V16 تنفس طبیعی، فضای زیادی در دو طرف موتور برای گسترش تونلهای ونتوری ایجاد کرده اما برای به دست آوردن فضای بیشتر، پیشرانه کمی زاویهدار نصب شده است. همچنین دیفیوزر توربیون دو برابر طولانیتر از شیرون است و از محفظه سرنشین آغاز شده و بهتدریج تا پوشش سپر عقب بالا میرود. توربیون با این طراحی به سرعت 445 کیلومتر بر ساعت میرسد، بدون اینکه نیازی به باز کردن بال داشته باشد. این خودرو نه با قطعات پرزرقوبرق آیرودینامیکی بلکه با مدیریت جریان هوا فیزیک را دور میزند. پنج رادیاتور در جلو نیز همهچیز را خنک نگه میدارند. بوگاتی این هایپرکار جدید را طوری طراحی کرده که ساده و خیرهکننده به نظر برسد. بدون بالهها و مجراهای زشت، فقط پرفورمنسی که در زیبایی پیچیده شده است.
داشبوردی شبیه ساعت
درون کابین، خبری از نمایشگرهای بزرگ و فضایی شبیه سفینه فضایی نیست بلکه حس و حالی از ساعتهای سوئیسی دارد. بوگاتی با ساعتسازان واقعی همکاری کرده تا صفحه آمپری مکانیکی از آلومینیوم و شیشه کریستالی بسازد. این نمایشگر واقعاً آنالوگ است، ویژگی فوقالعادهای که هر داشبورد دیجیتال دیگری را زیر سؤال میبرد. در اینجا اگر چیزی شبیه کربن به نظر میرسد، واقعاً کربن است. اگر شبیه تیتانیوم است، واقعاً تیتانیوم است، هیچ تقلبی و روکش مصنوعی در کار نیست. فقط حقیقت خالص و زیبا. در داخل توربیون از هوش مصنوعی هم استفاده شده اما نه در سیستمهای سرگرمی پرزرقوبرق بلکه برای شکلدهی قطعات با دقتی در حد سانتریفیوژهای هستهای.