
تجربهٔ رانندگی
موتور V8 توئین توربوی جدید، نقطه عطف اصلی است و کاملاً با V10 متفاوت است؛ این موتور آرامتر است و از نظر حس مکانیکی و شخصیت کلی به V8 مکلارن نزدیکتر است تا محصولات قبلی سنتآگاتا. پاسخ gsxr گاز تیز و بدون تأخیر توربو است و در میانه دور موتور قدرت مناسبی ارائه میدهد، هرچند نه بهاندازهای که انتظار داشتیم. در سرعتهای معمولی اما تمراریو حس و حال خاصی ندارد. استفاده از تمام دورهای موتور، صدای غرش دیوانهواری ایجاد میکند ولی بااینحال، رسیدن به 10 هزار rpm بهاندازه بالا بردن دور V10 تا 8,500 rpm هیجانانگیز نیست. تمراریو نسبت به هوراکان سنگینتر احساس میشود، هرچند نه بهاندازه 300 کیلوگرم اضافی. توزیع وزن 44 به 56 در جلو و عقب، تعادل را به جلو متمایلتر از هوراکان اوو با توزیع 40 به 60 کرده و ظاهراً مرکز ثقل نیز پایینتر است.