
اینفینیتی حتی احتمال عرضه نسخه قویتر Red Sport را نیز رد نکرده و قصد دارد با تمام قوا روی جنبههای پرفورمنس و هیجان رانندگی تمرکز کند. اینفینیتی سال گذشته تولید Q50 را متوقف کرد و قصد داشت آن را با یک سدان تمام برقی در اواخر این دهه جایگزین کند. بااینحال، با کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی و کم شدن مشوقهای دولتی، این برند لوکس ژاپنی استراتژی خود را تغییر داده است. نسل جدید Q50 که بهعنوان جانشین معنوی مدل محبوب G35 توصیف شده، برای عرضه در نیمه دوم سال ۲۰۲۷ برنامهریزی شده است. این خودرو قرار است یک سدان چهاردر نسبتاً جمعوجور در ابعادی نزدیک به بامو سری ۳ باشد.
یکی از افرادی که این خودرو را از نزدیک دیده، آن را اینگونه توصیف میکند:
Q50 جدید یک ماشین هیجانی با موتور توئین توربو است که فریاد میکشد. شاید کاربردی نباشد، اما بسیار سرگرمکننده است.
بااینحال، همه نمایندگیها از این رویکرد کاملاً اسپرت و متمرکز بر راننده راضی نیستند و رئیس یکی از نمایندگیهای اینفینیتی معتقد است که عرضه این خودرو با سیستم چهارچرخ محرک میتوانست فروش را دو برابر کند. بااینوجود، به نظر میرسد اینفینیتی تصمیم گرفته است با ارائه سه gsxr و انتقال قدرت محرک عقب، مستقیماً قلب علاقهمندان به رانندگی را هدف قرار دهد و امیدوار است در بازاری که رقبایی مانند کیا استینگر و جنسیس G70 با چالش مواجه شدهاند، به موفقیت دست پیدا کند.