هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید Call of Duty: Modern Warfare 2 به نسخۀ Vault اختصاص دارد

تریلر جدید Call of Duty: Modern Warfare 2 به نسخۀ Vault اختصاص دارد

نسخۀ ویژۀ 99.99 دلاری بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 شامل دسترسی به نسخۀ نسل قبلی و نسل جدید، بتل پس فصل اول و پک‌های ظاهری می‌شود.

اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) تریلر جدیدی را از بازی Modern Warfare 2 به اشتراک گذاشتند که محتویات و ویژگی‌های نسخۀ Vault را به تصویر می‌کشد. با خریداری نسخۀ 99.99 دلاری بازی (Vault Edition) دسترسی زودهنگام به بتا را خواهید داشت.

این باندل میان‌نسلی، همچنین دارای نسخۀ نسل قبلی و جدید است. از نظر محتویات ظاهری، پک Red Team 141 را به دست خواهید آورد. نسخۀ Vault شامل بتل پس فصل اول بازی با سطح 50 در زمان شروع و پک Ghost Legacy در کنار 10 بلوپرینت از سلاح‌ها نیز می‌شود.

تبلیغات

در انتها، باندل Final Judgment و اپراتور خالد الاسد نیز در این نسخه وجود دارد که می‌توانید از آن برای نسخۀ Vanguard و Warzone نیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که با خرید Vault Edition، یک هفته زودتر به بخش داستانی بازی دسترسی خواهید داشت.

دانلود 720
دانلود 1080

اکتیویژن در تاریخ 24 شهریور (15 سپتامبر) رویدادی را تحت نام Call of Duty Next برگزار خواهند کرد که شامل رونمایی از Warzone 2 ،Warzone Mobile و بخش چندنفرۀ Modern Warfare 2 می‌شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ آبان ۱۴۰۱ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۲) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد. بعد از مدتی طولانی غیبت، Modern Warfare 2 برای استیم نیز عرضه خواهد شد.

Invisible bearded usermahdi12345meysambمتینMr.BadGuy(Squatlatex(Old man editionچپ دستAlbertHerfeiyامیر گیمرvahid gamer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا