هاست پرسرعت
بازی

شایعه: گیمپلی Marvel’s Spider-Man 2 به زودی رونمایی می‌شود

شایعه: گیمپلی Marvel’s Spider-Man 2 به زودی رونمایی می‌شود

به گفته‌ی یک منبع داخلی معروف، مراحل توسعه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 به خوبی پیش می‌رود و به زودی ویدیویی از گیمپلی آن انتشار می‌یابد.

این بازی، پس از God of War Ragnarok، بزرگ‌ترین بازی مورد انتظار پلی استیشن است. یک سال از معرفی Marvel’s Spider-Man 2 می‌گذرد و از آن زمان تاکنون، به جز اعلام سال انتشار بازی که 2023 خواهد بود، اطلاعات چندانی منتشر نشده است.

منبع داخلی مشهور، میلی آماند (Millie Amand)، در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرده است که این بازی از انتظارات سران مارول فراتر است. حتی یکی از اعضای مارول این بازی را با صفاتی نظیر «گیمپلی روان و برجسته» و «گرافیک فوق‌العاده» توصیف می‌کند. همچنین، ادعا شده است که گیمپلی بازی آنقدر خوب جلوه می‌کند که یکی دیگر از کارکنان تصور کرد که دارد میان‌پرده‌های بازی را تماشا می‌کند. او در انتهای توییت خود نیز ذکر می‌کند که به زودی از گیمپلی بازی رونمایی خواهد شد.

تبلیغات

با توجه به بازه‌ی انتشار بازی که سال 2023 است، از پیش انتظار می‌رفت که در ماه‌های آتی شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیش‌تری از بازی باشیم. بنا بر گزارشات اخیر، به نظر می‌رسد که در روزهای آینده یک PlayStation Showcase در پیش داریم که اگر حقیقت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که در این رویداد از گیمپلی بازی رونمایی شود.

البته، رویداد Disney and Marvel Games Showcase نیز در تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور) برگزار خواهد شد که یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی برای نمایش گیمپلی Marvel’s Spider-Man 2 است.

Broadsmokevahid gamerMax22Tlou part 2 game of the centuryHulksamulمتینRDR2KHEDER_Pro_Gamerآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)Jailor70(Senua(lone wolfHESAM YAZDANINormalEllie Terminator(Squatlatex(Old man editionامیر گیمرvitto corleoneMr.BadGuyM.Khmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا