هاست پرسرعت
بازی

پوستر جدید Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد

پوستر جدید Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد

پوستر جدیدی که از فیلم «Spider-Man: Across the Spider-Verse» منتشر شده، دنیای دگرگون شده مایلز مورالیس رو به تصویر کشیده است.

اخیرا تریلری از انیمیشن «Spider-Man: Across the Spider-Verse» با بازی شامیک مور، اسکار آیزاک و هیلی استاینفلد منتشر شد. حالا در جدیدترین پوستر این فیلم مایلز با چالش‌های جدیدی رو به رو خواهد شد. بعد از ماجراجویی‌های فیلم قبلی، گوئن استیسی مایلز را برای ماجراجویی‌های جدید به مولتی ورس خواهد برد.

پوستر منتشر شده توسط سونی، زیبایی‌های سبک منحصر به فرد انیمیشن این فیلم را به خوبی به تصویر کشیده است. در خلاصه فیلم آمده است که: «مایلز در مقابل افراد عنکبوتی دیگر قرار گرفته و باید معنای واقعی قهرمان بودن را به همه ثابت کند.» خیلی از قهرمانان عنکبوتی مولتی ورس در نقش منفی و مقابل مایلز عمل خواهند کرد.

تبلیغات

این فیلم نه تنها مایلز را در مقابل دیگر اسپایدرها قرار داده، بلکه مسئولیت‌های او به عنوان یک فرد بالغ و قهرمان را نیز نشان می‌دهد. این فیلم، اولین قسمت از یک داستان دو قسمتی خواهد بود، مایلز در فیلم «Spider-Man: Beyond the Spider-Verse» با چالش‌های بزرگ‌تری از جانب مولتی ورس رو به رو خواهد شد.

فیلم «Spider-Man: Across the Spider-Verse» دوم ژوئن 2023 (11 خرداد 1402) و فیلم «Spider-Man: Beyond the Spider-Verse» بیست و نهم مارس 2024 (10 فروردین 1403) منتشر خواهند شد.

Spider-Man

منبع: کولایدر

AMIR WAZOWSKImh.p💔🐢🚬Ragnarök is deathمیام رو خطتPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷KratosV3S3MIRUNCLE ARTURBoogimanmitia KaramazovZeusامیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا