هاست پرسرعت
بازی

آغاز تمرینات هیو جکمن برای حضور در فیلم Deadpool 3

آغاز تمرینات هیو جکمن برای حضور در فیلم Deadpool 3

در تازه‌ترین تصاویر منتشر شده شاهد آغاز تمرینات هیو جکمن برای ایفای دوباره نقش ولورین در فیلم Deadpool 3 هستیم.

با وجود آثار ضعیفی که همچنان در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول شاهد هستیم، یکی از خبرهای خوبی که باعث قوت قلب طرفداران این فرنچایز شد بازگشت هیو جکمن (Hugh Jackman) در نقش ولورین برای فیلم Deadpool می‌باشد. خبری غافل‌گیر کننده که می‌تواند میزان استقبال از این فیلم را ده‌ها برابر افزایش دهد.

هیو جکمن که به خاطر هنرنمایی تماشایی خود در نقش ولورین برای دو دهه گذشته، به یکی از نقاط قوت فرنچایز مردان ایکس تبدیل شده بود، آخرین بار در فیلم Logan حضور یافت تا برای همیشه با این شخصیت خداحافظی نماید. با این حال در طی اقدامی شگفت‌انگیز شاهد حضور او در دنیای سینمای مارول خواهیم بود. به همین منظور نیز تصاویری از تمرینات بدنی وی منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

تبلیغات
آغاز تمرینات هیو جکمن برای حضور در فیلم Deadpool 3
آغاز تمرینات هیو جکمن برای حضور در فیلم Deadpool 3

هماین‌طور که مشاهده می‌نمایید، این بازیگر 53 ساله در نظر دارد تا بازگشتی قدرتمندانه را به تصویر بکشد. قطعاً حضور او در کنار رایان رینولدز (Ryan Reynolds) می‌تواند به یک شگفتی بزرگ در MCU تبدیل شود که روند تکراری فاز چهارم این فرنچایز بزرگ را متوقف نماید.

فیلم Deadpool 3 که توسط شان لوی (Shawn Levy) کارگردانی خواهد شد، برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ ( ۱۶ شهریور ۱۴۰۳) در نظر گرفته شده است.

منبع: مووی‌وب

DARKSIREN77🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Mehran.BanaryhdTUPACmeysambPaprika❤GOD OF WAR❤Shark Gamercrystal skyata.expressMasuod Enayatiعلی غروبی🇮🇷HULK🇮🇷

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا