هاست پرسرعت
تکنولوژی

آنر مجیک 5 آلتیمیت معرفی شد؛ پیشرفته‌ترین مدل در سری مجیک 5

آنر مجیک 5 آلتیمیت معرفی شد؛ پیشرفته‌ترین مدل در سری مجیک 5

آنر هفته گذشته مجیک 5، مجیک 5 پرو و ​​مجیک 5 لایت را در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2023) معرفی کرد. این گوشی‌های هوشمند در حال حاضر همراه با یک مدل دیگر در چین عرضه شده‌اند. دو مدل مجیک 5 و مجیک 5 پرو تقریباً همان‌هایی هستند که در بازارهای جهانی معرفی شده‌اند، اما آنر مجیک 5 آلتیمیت ادیشن فعلاً در انحصار بازار داخلی چین خواهد بود. این گوشی به عنوان جانشین مجیک 4 آلتیمیت که سال گذشته عرضه شده بود، وارد بازار خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات و ویژگی‌های آنر مجیک 5 آلتیمیت ادیشن را با هم مرور کنیم.

آنر مجیک 5 آلتیمیت ادیشن (Honor Magic 5 Ultimate Edition) دارای مشخصات رده بالایی است. صفحه نمایش 6.81 اینچی اولد که از چهار طرف خمیده است در جلوی بدنه خودنمایی می‌کند. این پنل نمایشگر دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​120 هرتز است. این گوشی توانسته گواهینامه IMAX Enhanced را نیز کسب کرده و همچنین از خروجی تصویر +HDR10 پشتیبانی می‌کند. در بالای نمایشگر یک بریدگی کپسولی شکل وجود دارد که محل تعبیه دوربین سلفی دوگانه است و در پنل پشتی هم می‌توان ماژول دوربین بزرگ و بیرون زده گوشی را در مرکز مشاهده کرد. نکته جالب در مورد طراحی پنل پشتی این است که بخشی از آن که در امتداد ماژول دوربین قرار دارد، برجسته‌تر از سایر بخش‌ها طراحی شده است. آنر مجیک 5 آلتیمیت ادیشن همچنین دارای گواهینامه IP68 در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

آنر مجیک 5 آلتیمیت

در بخش عکاسی، آنر مجیک 5 آلتیمیت ادیشن دارای یک دوربین سه‌گانه پشتی است. این ماژول سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و واحد تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال 100 برابری است. در جلوی بدنه و داخل بریدگی نمایشگر نیز یک دوربین 12 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق سه‌بعدی قرار گرفته است. هر دو دوربین جلو و عقب از فیلمبرداری 4K پشتیبانی می‌کنند.

در داخل بدنه، آنر مجیک 5 آلتیمیت ادیشن از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب تپنده خود استفاده می‌کند و در کنار آن به 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. این گوشی هوشمند همچنین به تراشه تقویت کننده RF، تراشه امنیتی و تراشه نمایشگر اختصاصی آنر نیز مجهز می‌باشد. انرژی مورد نیاز قطعات توسط یک باتری 5450 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 66 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات تأمین می‌شود و به گفته آنر این باتری از فناوری جدید Qinghai Lake استفاده می‌کند که دارای آند کربن سیلیکونی است و 12.8 درصد چگالی انرژی بالاتری نسبت به باتری‌های لیتیومی ارائه می‌دهد.

آنر مجیک 5 آلتیمیت

از نظر نرم افزاری، آنر مجیک 5 آلتیمیت ادیشن سیستم عامل Magic UI 7.1 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند و اتصالات این گوشی نیز شامل وای-فای 6، فایو جی، بلوتوث نسخه 5.2، USB-C و پورت NFC است.

آنر مجیک 5 آلتیمیت ادیشن با قیمتی معادل 6699 یوان (966 دلار) عرضه شده و در رنگ‌های مشکی و نارنجی در دسترس خریداران خواهد بود. ثبت سفارش این گوشی از امروز در چین آغاز شده و قرار است از 10 مارس (19 اسفند) وارد بازار این کشور شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا