هاست پرسرعت
تکنولوژی

تاریخ رونمایی از سری ردمی نوت 13 مشخص شد

تاریخ رونمایی از سری ردمی نوت 13 مشخص شد

شیائومی در حال آماده شدن است تا گوشی‌های سری ردمی نوت 13 خود را در روز 21 سپتامبر (30 شهريور) در چین رونمایی کند. رویداد معرفی این گوشی‌ها قرار است ساعت 19 به وقت محلی (2:30 به وقت ایران) آغاز شود. پوستر منتشر شده توسط شیائومی وجود سه گوشی در سری ردمی نوت 13 را تأیید می‌کند که عبارتند از: ردمی نوت 13 فایو جی، ردمی نوت 13 پرو و ردمی نوت 13 پرو پلاس. با دیجی رو همراه باشید.

در این پوستر ردمی نوت 13 پرو پلاس در سمت چپ و ردمی نوت 13 پرو در سمت راست دیده می‌شود. در اینجا می‌توانیم ببینیم که مدل رده بالاتر دارای صفحه نمایش خمیده و پنل پشتی با چندین بلوک رنگی است. هر دو مدل دارای دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی خواهند بود که انتظار می‌رود سنسور آن از همان سنسور به کار رفته در ردمی نوت 12 پرو پلاس یعنی ایزوسل HP3 سامسونگ باشد.

ردمی نوت 13

پیش از این نیز تأیید شده بود که ردمی نوت 13 پرو پلاس با تراشه پردازشی دیمنسیتی 7200 اولترا وارد بازار خواهد شد. به هر حال زمان زیادی تا رونمایی رسمی سری ردم نوت 13 باقی نمانده و به زودی می‌توانیم با مشخصات کامل این گوشی‌ها آشنا شویم. پیشنهاد می‌کنیم شما هم برای اطلاع از آخرین جزئیات،‌ در روزهای آینده با بخش اخبار دیجی رو همراه باشید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا