هاست پرسرعت
تکنولوژی

اوپو A2 پرو با نمایشگر خمیده و ضمانت 4 ساله باتری معرفی شد

اوپو A2 پرو با نمایشگر خمیده و ضمانت 4 ساله باتری معرفی
شد

اوپو امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود در سری A رونمایی کرد. این گوشی که اوپو ای 2 پرو (Oppo A2 Pro) نام دارد مجهز به نمایشگر امولد منحنی 6.7 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بوده و از تراشه پردازشی دیمنسیتی 7050 برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کند. نکته قابل توجه دیگر این است که اوپو وعده داده باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در A2 پرو به راحتی حداقل تا 4 سال دوام بیاورد. در واقع، اگر تا 4 سال پس از تاریخ خرید، ظرفیت باتری به کمتر از 80 درصد میزان اصلی برسد، اوپو آن را به صورت رایگان تعویض خواهد کرد.

اوپو A2 پرو

بر اساس تست‌هایی که اوپو انجام داده، باتری A2 پرو پس از 1000 بار شارژ، 88 درصد از ظرفیت اولیه خود را حفظ می‌کند که با در نظر گرفتن یک بار شارژ در هر روز، تا چهار سال پس از خرید حداقل 80 درصد ظرفیت آن حفظ خواهد شد. علاوه بر دوام بالا، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سیمی 67 وات پشتیبانی کرده و یک موتور اختصاصی سلامت باتری و تراشه پاور دارد که بر روند شارژ نظارت می‌کند و از گرمای بیش از حد و شارژ شدن بیش از حد باتری جلوگیری می‌کند.

اوپو A2 پرو

اوپو A2 پرو به 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 3.1 مجهز شده است. با وجود جزیره بزرگ دوربین و چهار بریدگی که در روی آن وجود دارد، در پشت بدنه تنها یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f/1.7 و پیکسل‌های 0.7 میکرومتر) و یک سنسور کمکی تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در واقع،‌ یکی از بریدگی‌ها تزئینی است و دیگری هم به فلاش LED اختصاص دارد. در بخش نرم افزاری هم سیستم عامل ColorOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب شده است. A2 پرو همچنین دارای رتبه‌بندی IP54 در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بوده و اسکنر اثر انگشت آن نیز در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

اوپو A2 پرو

اوپو A2 پرو در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای (چرم وگان) و صورتی تولید شده و قیمتی که برای مدل 8.128 گیگابایتی آن تعیین شده، 1799 یوان (248 دلار) است. علاوه بر این، برای خرید نسخه 12/512 گیگابایتی نیز خریداران باید 2399 یوان (330 دلار) هزینه کنند. فروش آزاد این گوشی هوشمند قرار است از 22 سپتامبر (31 شهریور) در چین آغاز شود و هنوز در مورد تاریخ عرضه جهانی حرفی زده نشده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا