هاست پرسرعت
تکنولوژی

آنر مجیک 5 لایت با تراشه اسنپدراگون 695 و نمایشگر 120 هرتز عرضه شد

آنر مجیک 5 لایت با تراشه اسنپدراگون 695 و نمایشگر 120 هرتز عرضه شد

آنر مجیک 5 لایت (Honor Magic 5 Lite) امروز برای عرضه در بازارهای اروپایی رونمایی شد. این گوشی به عنوان جانشین مجیک 4 لایت که سال گذشته عرضه شده بود، وارد بازار می‌شود. دقت داشته باشید که جدیدترین پیشنهاد آنر در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از آنر X9a می‌باشد که در حال حاضر در کشور مالزی در دسترس است. به هر حال،‌ برای آشنایی هر چه بیشتر با مشخصات و ویژگی‌های آنر مجیک 5 لایت در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

آنر مجیک 5 لایت

آنر مجیک 5 لایت دارای صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی منحنی با وضوح +FHD و حفره دوربین سلفی در بالا و مرکز نمایشگر است. این صفحه نمایش دارای عمق رنگ 10 بیتی، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت بوده و یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر خود دارد. گوشی هوشمند مقرون به صرفه آنر دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل در پنل پشتی خود است که برجستگی خاصی نداشته و تقریباً هم سطح با بدنه می‌باشد.

دوربین پشتی آنر مجیک 5 لایت دارای سنسورهای سه‌گانه است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین، دوربین سلفی تعبیه شده در حفره نمایشگر نیز از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

آنر مجیک 5 لایت

آنر مجیک 5 لایت در داخل بدنه به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 695 مجهز شده و دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. فناوری افزایش حافظه رم نیز امکان اختصاص 5 گیگابایت از حافظه داخلی به عنوان رم را می‌دهد. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات می‌گیرد و در بخش نرم افزاری سیستم عامل Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است.

گزینه‌های اتصال در آنر مجیک 5 لایت شامل 5G ،4G، وای-فای، بلوتوث نسخه 5.1، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری است. این گوشی 379 یورو قیمت‌گذاری شده و در رنگ‌های مشکی، سبز زمردی و نقره‌ای تیتانیوم موجود است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا