هاست پرسرعت
تکنولوژی

«آنر 80 جی تی» تأییدیه عرضه دریافت کرد؛ گوشی‌های جدید آنر در راه‌اند

«آنر 80 جی تی» تأییدیه عرضه دریافت کرد؛ گوشی‌های جدید آنر در راه‌اند

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

ماه گذشته آنر سه گوشی از سری 80 خود را معرفی کرد که عبارت بودند از: نسخه استاندارد آنر 80، پیشرفته‌ترین مدل یعنی آنر 80 پرو و مدل مقرون به صرفه آنر 80 اس ای. حال، اگر شایعات صحت داشته باشند، به زودی قرار است چند مدل دیگر هم به این مجموعه اضافه شود. با دیجی رو همراه باشید.

مدل‌های جدیدی که گفته می‌شود در صف عرضه هستند، آنر 80 جی تی (Honor 80 GT) و یک مدل از آنر 80 پرو با صفحه نمایش تخت می‌باشند. ظاهراً هر دوی این گوشی‌ها تأییدیه عرضه 3C را برای فروش در چین دریافت کرده‌اند و به ترتیب دارای شماره مدل AGT-AN00 و ANB-AN00 هستند. آنر 80 پرو با صفحه نمایش تخت همان طور که از نامش پیداست هیچ تفاوتی به مدل اصلی آنر 80 پرو نداشته و تنها انحنای لبه‌های نمایشگر در آن حذف شده است.

آنر 80 پرو
آنر 80 پرو

از سوی دیگر گفته می‌شود که آنر 80 جی تی از همان تراشه به کار رفته در مدل پرو یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با اندکی قدرت کمتر برخوردار خواهد بود. صفحه نمایش این مدل نیز باید دارای رزولوشن پایین‌تر مثلاً +FHD باشد، اما نرخ تازه‌سازی احتمالاً افزایش یافته و به 144 هرتز رسیده است.

به گفته منبع دیگری که نامش فاش نشده، آنر قصد دارد در تاریخ 26 دسامبر (5 دی) رویدادی را در چین برگزار کرده و این دو مدل جدید را در کنار تبلت «آنر پد وی 8 پرو» (Honor Pad V8 Pro) که ظاهراً از تراشه دیمنسیتی 8100 مدیاتک نیرو می‌گیرد، رونمایی کند. شایعه شده که این اولین تبلت پیشرفته IMAX در جهان است، از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی کرده و در رنگ‌های آبی و نارنجی عرضه خواهد شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا