هاست پرسرعت
بازی

احتمال حضور کرم خاکستری در سریال اختصاصی جان اسنو

احتمال حضور کرم خاکستری در سریال اختصاصی جان اسنو

به نظر می‌رسد که یکی از ستارگان سریال Game of Thrones یعنی جیکوب اندرسون در سریال اختصاصی جان اسنو حضور پیدا خواهد کرد.

سریال Game of Thrones به نمایش درآمده از شبکه HBO را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین اتفاقات مدیوم تلویزیون در نظر گرفت که وقایع و روایات بسیار هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی را برای مخاطبین خود به ارمغان آورد. با وجود این که پایان‌بندی فصل هشتم این مجموعه با حواشی بسیاری روبرو بود، اما به نظر می‌رسد که شبکه HBO با ساخت مجموعه‌های فرعی مختلف سعی در جبران اشتباه خود دارد؛ زیرا نخستین سریال فرعی از این فرنچایز که تحت عنوان House of the Dragon شناخته می‌شود، با فصل نخست خود شروعی طوفانی را بر رقص اژدهایان رقم زده است.

با این حال یکی از سریال‌هایی که تعجب همگان را برانگیخته و ادامه‌ای مستقیم بر بازی تاج و تخت می‌باشد، مجموعه اختصاصی جان اسنو با هنرنمایی کیت هرینگتون (Kit Harrington) است که انتظارات از آن بسیار بالا می‌باشد.

با وجود این که چند ماهی از معرفی این سریال می‌گذرد، اما هیچ اطلاعاتی از داستان و شخصیت‌ها منتشر نشده و طرفداران بازی تاج و تخت نسبت به رخدادهای این سریال بسیار کنجکاو هستند. یکی از شخصیت‌هایی که تا پایان وقایع Game of Thrones جان سالم به در برد و در نهایت به دشمن جان اسنو تبدیل شد، کرم خاکستری نام دارد. جیکوب اندرسون (Jacob Anderson) که وظیفه هنرنمایی این شخصیت را بر عهده داشته است، در تازه‌ترین مصاحبه خود نسبت به احتمال حضورش در سریال جان اسنو واکنش نشان داده و اعلام نموده که:

تبلیغات

فکر می‌کنم که به سبب رابطه کرم خاکستری با جان اسنو در پایان سریال بازی تاج و تخت، اگر که شاهد حضور او در سریال جان اسنو باشیم، لحظاتی بسیار پرتنش را شاهد خواهیم بود. به نظر من تنها دلیل حضور کرم خاکستری در این سریال، کشتن جان می‌باشد. شرایط این دو در پایان فصل هشتم بدین گونه بود که: “من حتی تحمل دیدن چهره تو را هم ندارم؛ پس تو راه خودت را برو و من راه خودم را.” اگر که شخصیت من در سریال اختصاصی جان اسنو حضور داشته باشد، قطعاً وقایع مهمی به تصویر کشیده خواهد شد.

سخنان جیکوب اندرسون نسبت به رابطه جان اسنو و کرم خاکستری کاملاً منطقی می‌باشد. زیرا پس از آن که جان اسنو دست به کشتن دنریس تارگرین می‌زند، کرم خاکستری قسم می‌خورد تا خون وی را ریخته و انتقام بگیرد. با توجه به این که در قسمت پایانی فصل هشتم شاهد عظیمت او و یارانش به سمت یک جزیره بودیم، امکان حضور او در سریال اختصاصی جان اسنو دور از انتظار نخواهد بود. شاید که برای رویارویی با دشمنی مشترک شاهد اتحاد این دو باشیم که به کنار گذاشتن اختلافاتشان منتهی بشود.

در هر حال باید صبر کرد و دید که برنامه جرج آر. آر. مارتین (George R.R. Martin) و شبکه HBO برای این سریال مورد انتظار چگونه پیش خواهد رفت.

منبع: کولایدر

DARKSIRENKOOSHANیوهانAlireza1882HAMIDEzio Auditore da Firenzeگیمر غمگینعموی دلها

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا