هاست پرسرعت
تکنولوژی

ارزان ترین سایت خرید گوشی

ارزان ترین سایت خرید گوشی

شرکت‌های معتبر گوشی مانند اپل، سامسونگ و شیائومی، بهترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های شناخته شده در دنیا را تولید می‌کنند. از طرفی خرید گوشی با کیفیت در ایران به دلایل اقتصادی کمی مشکل بوده و بهتر است از سایت و فروشگاهی خرید کنید که علاوه بر قیمت ارزان، خدمات خوبی هم به مشتریانش ارائه می‌دهد.

فروشگاه آوند موبایل علاوه بر موجود داشتن انواع گوشی آیفون و سامسونگ به صورت دائمی، با ارائه اصالت کالا، مهلت تست 7 روزه و قابلیت بازگشت گوشی در صورت وجود هرگونه مغایرت، مطمئن‌ترین و ارزان‌ترین سایت خرید گوشی موبایل است. به طوری که خریداران می‌توانند از طریق تماس با کارشناسان آوند، درخواست کارشناسی و بررسی ایرادات وارده را داده و در صورت تایید، وجه واریزی خود را به طور کامل دریافت نمایند.

گوشی‌های پرچم‌دار، هر سال با یک آپدیت و به‌روزرسانی جدید رونمایی می‌شود. به عنوان مثال تاکنون بیش از 20 گوشی آیفون توسط شرکت اپل معرفی و به بازار عرضه شده است. گوشی‌های شیائومی در سال‌های اخیر سرو صدای زیادی به پا کرد و اکنون در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌‌های جهان حضور دارد. گوشی‌های موبایل سامسونگ نیز سالهاست که به دلیل بهره‌وری از سخت‌افزار قدرتمند و امکانات جذابی همچون دوربین حرفه‌ای، صفحه نمایش بزرگ و طراحی خیره‌کننده، جزو محصولات رده‌بالا و لوکس محسوب می‌شود.

خرید گوشی در ایران

در کشورهای پیشرفته تعویض هر ساله گوشی هزینه چندانی ندارد و شرکت‌های مخابراتی گوشی‌های جدید را در ازای خرید بسته‌های اینترنتی، با گوشی‌های قدیمی اپل معاوضه و یا آن را بصورت اقساطی دراختیار مشتریان خود می‌گذارند.

در ایران اما خرید گوشی با ریسک بیشتری همراه است چرا که هر ساله مدل جدیدتری توسط شرکتهای اپل، سامسونگ و شیائومی به بازار عرضه می‌شود. به عبارتی کاربران گوشی در ایران به راحتی دیگر کشورها، از مزایای تعویض و خرید اقساطی برخوردار نیستند. درنتیجه درهنگام خرید گوشی باید دقت بیشتری داشته و برای خرید به صرفه‌تر به موقع دست به‌کار شوند.

از سوی دیگر برخی از فروشندگان سودجو، قیمت گوشی را به دلخواه خود و با بهانه‌های مختلف بالا می‌برند، یا ممکن است شایعات کوچکی از جمله تحریم از سوی شرکتهای گوشی، ممنوعیت واردات و طرح رجیستری آن ، روی قیمت این کالای دوست‌داشتنی تاثیر گذار باشد. بنابراین یافتن یک فروشگاه مطمئن و منصف برای خرید گوشی با بهترین قیمت، نعمت است.

ارزان ترین سایت خرید گوشی

دریافت مشاوره جهت خرید گوشی

به عنوان کسی که قصد خرید گوشی را دارد، قبل از هر چیز نیاز به آگاهی کلی و شناخت انواع گوشی‌های موبایل  خواهید داشت. کارشناسان پشتیبانی فنی آوندموبایل هنگام خرید برای کمک به شما و انتخاب گوشی مناسب با بودجه و نیازهای شما، در ساعات اداری همراه شما هستند تا مطمئن شوند، راهنمایی‌های لازم برای خرید گوشی مناسب با استفاده شخصی‌تان را دریافت کنید.

تیم کارشناسان آوندموبایل با دانشی که در زمینه گوشی‌های هوشمند دارند، به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید، حتی بدون آنکه خریدتان را از ما انجام دهید. هدف آوندموبایل از ارائه این نوع خدمات آگاه کردن خریدار و اطمینان بیشتر از خرید گوشی است. بنابراین مهم نیست از کجا خرید می‌کنید، مهم این است که خریدتان با آگاهی کامل انجام شود.

ارائه مهلت تست 7 روزه

بهترین مزیتی که آوند موبایل به خریداران خود ارائه می‌دهد، گارنتی اصالات و مهلت تست 7 روزه کالاست. تمام گوشی‌های موبایلی که در وب‌سایت آوندموبایل موجود هستند، گارانتی اصالت کالا دارندکه شامل گارانتی 18ماهه شرکتی و کد رجیستری است. مهلت تست 7 روزه نیز جداگانه در اختیار خریدار قرار می‌گیرد که به خریدار اطمینان می‌دهد در صورت هرگونه مغایرت کالای دریافتی امکان بازگشت آن و پس گرفتن وجه پرداختی را داشته باشد. بنابراین در مدت 7 روز، این امکان را دارید تا اگر با عدم هم‌خوانی اطلاعات، اصل نبودن کالا برخلاف ادعای آوندموبایل و کاستی در متعلقات موجود در کالا مواجه شدید، آن را به کارشناسان آوندموبایل گزارش دهید. پس از آن کارشناسان ما در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کرده و در صورت صحت موارد، محصول جایگزین یا مبلغ آن را خدمت شما عودت خواهند داد.

ارزان ترین سایت خرید گوشی

خدمات پس از فروش

کارشناسان آوندموبایل بعد از آنکه در هنگام خرید گوشی راهنمایی‌های لازم را به اطلاعتان رساندند، همچنان همراه شما خواهند ماند تا اگر سوالی برایتان پیش آمد به آن پاسخ دهند. تیم کارشناسی فنی در ساعات اداری به صورت تلفنی، در واتس‌اپ و اینستاگرام پیام‌هایتان را دریافت کرده و به سرعت پاسخ می‌دهند. به عنوان مثال ممکن است بخواهید یک برند متفاوت گوشی را امتحان کنید و با محیط کاربری آن آشنایی نداشته باشید، همه این اطلاعات را می‌توانید از تیم پشتیبانی فنی دریافت کنید.

لازم به ذکر است کارشناسان ما تنها در زمینه گوشی و گجت‌های هوشمند خبره نیستند. بلکه هر نوع محصولی که در وب‌سایت آوند موبایل موجود است، توسط آنها بررسی شده و می‌توانند شما را در هنگام خرید آن راهنمایی کنند.

خرید گوشی از سایت آوند موبایل

یکی از مشکلات کاربرانی که در تهران یا شهرستان‌ها قصد خرید گوشی دارند، رفتن به فروشگاه‌های شلوغ مرکز شهر و در عین حال عدم اطمینان به مغازه‌های محلی و گران فروش است. فروشگاه آوندموبایل علاوه بر اینکه امکان خرید آنلاین و اینترنتی هر نوع کالای هوشمندی را از طریق وب‌سایت خود فراهم کرده، با ارائه مهلت تست 7 روزه و امکان برگشت کالا، خود را به یک فروشگاه قابل اعتماد تبدیل کرده است.

برای خرید اینترنتی گوشی از وب‌سایت آوندموبایل نیازی به ثبت نام نیست و می‌توان به صورت مهمان نیز فرایند خرید را انجام داد. با خرید از سایت، امکاناتی مانند پیگیری وضعیت سفارش، مشاهده سفارشات قبلی و … در اختیار شما قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توانید وضعیت گوشی جدید خود را پیگیری کنید.

ارسال سریع به تهران و شهرستان‌ها

ارسال کالا در آوند موبایل توسط پیک، تیپاکس و پست پیشتاز صورت می‌گیرد که از سریع‌ترین راه‌های ارسال کالاست. تمامی سفارش‌های ثبت‌شده در تهران قبل از ساعت 14، همان‌ روز و سفارش‌های بعد از این ساعت روز کاری بعد به دست مشتریان می‌رسد. همچنین تمامی سفارش‌های ثبت‌شده پیش از ساعت 10 صبح به آدرس شهرهای غیر از تهران، همان روز تحویل اداره پست داده شده و با پست پیشتاز ارسال می‌شوند.

امکان دریافت گوشی به‌صورت حضوری

آوند موبایل علاوه بر ارائه خدمات غیر حضوری و امکان ارسال کالا با پیک و پست پیشتاز، امکان دریافت کالا در محل شرکت را نیز در اختیار خریداران قرار داده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را همان جا پرداخت کنید. به عبارت دیگر، این امکان سریع‌ترین زمان ممکن برای تحویل و امن‌ترین روش پرداخت را برای خریدار رقم خواهد زد.

شما می‌توانید با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را پرداخت کنید. اگر در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتر دارید به راهنمای خرید وب‌سایت آوند موبایل سر بزنید.

نکات پایانی

با خرید هر نوع محصولی از فروشگاه آوندموبایل از مزیت‌هایی همچون دریافت خدمات پس از فروش، مهلت تست 7 روزه کالا، خرید اقساطی، قیمت‌گذاری منصفانه و دریافت کالا به صورت حضوری، بهره خواهید برد. لازم به ذکر است چه در صورت خرید و چه قبل از آن، می‌توانید 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته با کارشناسان آوند موبایل در واتس‌اپ یا اینستاگرام تماس بگیرید تا به صورت رایگان در انتخاب محصول مورد نظرتان شما را راهنمایی کنند.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا