هاست پرسرعت
تکنولوژی

استخر ViaBTC و درآمد پایدار ارزی آن

استخر ViaBTC و درآمد پایدار ارزی آن

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

ارزهای دیجیتال چند سالی است که به یک موضوع داغ تبدیل شده‌اند؛ به ویژه که در سال‌های گذشته با رشدهای شگفت‌انگیز توانسته‌اند سودهای قابل‌توجهی نصیب دارندگان خود کنند. بنابراین، اصطلاحات مربوط به رمز ارزها و داشتن یک درآمد پایدار از آن برای بسیاری از افراد کنجکاوی ایجاد کرده است. نوساناتی که در سال ۲۰۲۲ ایجاد شد، افراد بسیاری را به این نتیجه رساند که باید به درآمد پایدار ارزی و کاهش ریسک‌های سرمایه‌گذاری توجه کنند. استخر استخراج ViaBTC یکی از روش‌هایی است که اخیرا مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی این استخر و ویژگی‌های خاص آن که می‌تواند موجب درآمد پایدار ارزی شود بپردازیم.

ماینینگ چگونه انجام میشود؟

فرایند استخراج از طریق رایانه‌های دارای پردازنده‌ها قوی یا سیستم‌هایی با تجهیزات ویژه برای ایجاد یک بلاک چین انجام می‌شود. برای اضافه کردن یک بلاک جدید به شبکه‌ی بلاک چین، باید عملیات ریاضی را حل کرد. انجام فرآیند ماینینگ روز به روز سخت‌تر می‌شود و برای انجام آن داشتن رایانه یا تجهیزات ویژه با سخت‌افزار قدرتمند ضروری است.

حل هر معادله پیچیده در رایانه‌های قدرتمند و انجام فرآیند انتقال منجر به پاداش دادن به کاربران با ارز دیجیتال می‌شود. فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال از طریق رمزگشایی روش‌های مختلف رمزگذاری برای افزودن بلوک‌های جدید به زنجیره بلوک انجام می‌شود. برای تشویق حل معادلات منجر به ایجاد بلاک، به کاربران با ارزهای دیجیتال پاداش داده می‌شود.

استخر استخراج ViaBTC چه ویژگیهایی دارد؟

استخر ViaBTC در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و اکنون می‌توان گفت که به یک شرکت باسابقه در زمینه بلاک چین تبدیل شده است. به دست آوردن رمز ارز در استخر ViaBTC یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند تا حدود قابل توجهی اطمینان را در فعالان بازار به وجود آورد و چند ویژگی شاخص در محصولات این شرکت وجود دارد. به طور کلی می‌توان اینگونه به این ویژگی‌های خاص آن اشاره کرد:استخر ViaBTC و درآمد پایدار ارزی آن

ارائه خدمات و محصولات حرفهای

یکی از دلایل مهمی که باعث شده است ViaBTC قابل اطمینان شود کیفیت محصولاتی است که ارائه مي‌دهد. شما باید توجه کنید که در شرایط پر نوسان بازار فعالان ترجیح می‌دهند که بتوانند در صورت نیاز درآمدی را که از ماینینگ به دست آورده‌اند به راحتی به منابع پایدار تبدیل کنند. اگر چنین امکانی فراهم نباشد در نوسانات بازار ماینرها ضرر سنگینی متحمل می‌شوند.

توجه خوب ViaBTC به این نیاز ضروری بازار باعث شده است که امکان تبدیل و برداشت خودکار برای ماینرها فراهم باشد و در صورتی که بازار با نزول شدید مواجه شود این کاربران می‌توانند درآمدهایی که از ماینینگ داشته‌اند را حفظ نمایند.

انعطاف در گردش وجوه برای مقابله با ریسکهای قیمت

استخر استخراج ViaBTC دو سرویس بسیار کارآمد را معرفی کرده است که بسیار از ریسک‌ها را کاهش خواهد داد. سرویس‌های Hedging و Crypto Loans که در اختیار ماینرها قرار می‌گیرد که این امکان را به شما می‌دهد که حداکثر استفاده را از زمان ببرید. به این معنا که ارزش رمز ارزهای خود را به بالاترین میزان رسانده و به طور موازی درآمد استخراج از ViaBTC را که در طول زمان پایدار خواهد ماند به دست آورید.

تیم پشتیبانی قوی

هیچ مجموعه‌ای بدون پشتیبانی قوی نمی‌تواند اعتماد مخاطب را جلب نماید. استخر ViaBTC با یک پشتیبانی بسیار قوی که از متخصصان تحقیق و توسعه در سراسر جهان تشکیل شده توانسته است که اعتماد ماینرهای زیادی را به خود جلب نماید. این تیم شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید به کمک سرویس BTC Client فرایند نقل و انتقال شبکه BTC را به خوبی انجام دهید. تیم پشتیبانی همچنین نادهای استخراج را در کشورهای مختلفی ایجاد کرده است که باعث می‌شود درآمد استخراج شما پایدارتر شود.

امنیت استخر استخراج ViaBTC چگونه است؟

استخر ViaBTC و درآمد پایدار ارزی آنجالب است بدانید که این استخر از سال ۲۰۱۶ که تاسیس شده تاکنون هیچ موردی از مشکلات امنیتی جدی نداشته است. پس با خیال راحت می‌توانید اطمینان کنید که ViaBTC یکی از امن‌ترین استخرهای استخراج رمزارز جهان است. بنیان‌گذار این استخر آقای هایپو یانگ خود توجه بالایی بر امنیت دارد و این را به عنوان مزیتی که باعث اعتماد ماینرها می‌شود مطرح کرده است.

ViaBTC چقدر مورد توجه قرار گرفته است؟

این شرکت توانسته است در مدت کوتاهی مخاطبان زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جلب کند. همان‌طور که اشاره شد مهم‌ترین مزیت استخر استخراج ViaBTC که باعث اعتماد به آن می‌شود درآمد پایدار ارزی است. این شرکت امروزه به چندین زبان مختلف دنیا از جمله زبان انگلیسی، روسی، اسپانیایی و چینی قابل دسترسی است و رسانه‌هایی به زبان انگلیسی، روسی، فارسی، چینی سنتی و اسپانیایی را اداره می‌کند. این تنوع زبانی به این دلیل است که این استخر توانسته است ماینرها را از سراسر جهان به سوی خود جلب کند. ماینرها می‌تواند تمام سوالات و مشکلات خود را در این مورد از کارشناسان ViaBTC که در این شبکه‌ها فعال هستند بپرسند.

این شرکت همچنین در یک سال گذشته بر بهینه‌سازی خدمات خود متمرکز شده و توانسته است با رونمایی از برنامه Referral Reward توجه بسیاری از کاربران را جلب کند. در این برنامه شما به ازای معرفی ViaBTC به افراد جدید جایزه دریافت میکنید‌‌. شما اکنون می‌توانید از خدمات ماینینگ تک‌مرحله‌ای این استخر استفاده نمایید.

کلام آخر

اگرچه سوددهی بالای رمزارزها در مقاطعی از سال‌های گذشته افراد بسیاری را به سمت آن جذب کرده است، اما مشکلاتی مانند نوسان شدید بازار که تاثیر بسیار چشمگیری بر رمزارزها می‌گذارد باعث شده است که احتیاط بیشتری در دستور کار ماینرها قرار گیرد. اغلب ماینرها ترجیح می‌دهند که بتوانند از یک استخر استخراج استفاده کنند که ریسک کمتری داشته باشد و بتواند از آن درآمد پایدار ارزی داشته باشند.

استخر استخراج ViaBTC با ویژگی‌های خاصی که دارد باعث شده است که توجه افراد زیادی به آن جلب شود. شما می‌توانید با استفاده از خدمات تبدیل خودکار رمزارزهای خود به دارایی‌های پایدار و همچنین از خدمات پرداخت انعطاف‌پذیر بیشترین سود را با کمترین ریسک داشته باشید. در صورتی که قصد دارید در مورد رمزارزها و روش‌های ماینینگ اطلاعات بیشتری داشته باشید می‌توانید به رسانه‌های فارسی زبان رسمی استخر ViaBTC مراجعه کنید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا