هاست پرسرعت
تکنولوژی

انتشار تصاویر و مشخصات کلیدی سری آنر 80 پیش از رونمایی رسمی

انتشار تصاویر و مشخصات کلیدی سری آنر 80 پیش از رونمایی رسمی

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سری آنر 80 فردا رسماً رونمایی خواهد شد و به لطف انبوهی از افشاگری‌ها و شایعات، تقریباً انتظار دقیقی از طراحی و مشخصات سه گوشی این سری داریم. اما در جدیدترین مورد، امروز تصاویری از مدل‌های واقعی آنر 80، آنر 80 اس ای و آنر 80 پرو منتشر شده و البته برخی مشخصات کلیدی نیز مورد اشاره قرار گرفته که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

سری آنر 80

آنر 80 اس ای (Honor 80 SE) به عنوان رده پایین‌ترین مدل این سری معرفی خواهد شد و گفته می‌شود مجهز به یک نمایشگر امولد منحنی 6.67 اینچی با رنگ‌های 10 بیتی، وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود. تصویر جدید نشان می‌دهد که دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی هم یک سنسور 32 مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت. یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 66 وات هم وظیفه تأمین انرژی را بر عهده خواهد داشت.

آنر 80 اس ای قرار است با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه شود. انتظار می‌رود این گوشی به تراشه پردازشی دیمنسیتی 1080 از محصولات مدیاتک مجهز باشد.

سری آنر 80

در تصویر، مدل استاندارد آنر 80 هم با صفحه نمایش خمیده‌ای مشابه و هم اندازه با آنر 80 اس ای دیده می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی از تراشه اسنپدراگون 782G کوالکام استفاده کند.

و در انتها، رده بالاترین مدل یعنی آنر 80 پرو به شکل مشهودی دارای صفحه نمایش بزرگتر بوده و به نظر می‌رسد خمیدگی بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد. مدل پرو همچنین دارای بریدگی کپسولی شکل برای دوربین سلفی است و از همین رو به یک سنسور سلفی کمکی نیز مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود آنر 80 پرو با تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و دوربین اصلی 200 مگاپیکسل معرفی شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا