هاست پرسرعت
تکنولوژی

اولین تبلت گیمینگ رد مجیک با نمایشگر 12.1 اینچی معرفی شد

اولین تبلت گیمینگ رد مجیک با نمایشگر 12.1 اینچی معرفی
شد

اگر زیاد اهل بازی کردن بوده و از طرفداران گوشی‌های گیمینگ هستید اما همیشه دوست داشتید تا یک صفحه نمایش بزرگ‌تر در اختیار داشته باشید، خبر خوبی برایتان داریم! کمپانی چینی ZTE امروز از اولین تبلت گیمینگ رد مجیک رونمایی کرده که می‌تواند نظر دوست‌داران بازی‌های موبایلی را به خود جلب کند. این تبلت به همراه جدیدترین گوشی گیمینگ ZTE با عنوان رد مجیک 8 اس پرو معرفی شده که پیش از این در مقاله‌ای جداگانه به مرور مشخصات و ویژگی‌های آن پرداخته‌ایم (مقاله معرفی رد مجیک 8 اس پرو).

تبلت گیمینگ رد مجیک

تبلت رد مجیک دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD با وضوح 1600 در 2500 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز است. این پنل تا 600 نیت روشنایی دارد و دارای حاشیه‌های متقارن باریکی است که به طراحی باریک و سبک دستگاه کمک می‌کند.

اولین تبلت رد مجیک 613 گرم وزن دارد و در باریک‌ترین قسمت دارای ضخامت 6.5 میلی متری است. این دستگاه گیمینگ همچنین دارای بلندگوهای چهارگانه با تنظیم DTS می‌باشد.

تبلت گیمینگ رد مجیک

تبلت گیمینگ رد مجیک از تراشه پردازشی قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیرو گرفته و در کنار آن به 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 3.1 مجهز شده است. این تبلت به عنوان یک محصول گیمینگ، سیستم خنک کننده کارآمد ICE Magic را ارائه می‌کند که بنا به ادعای شرکت سازنده، می‌تواند دمای دستگاه را تا 5 درجه سانتیگراد در حین بازی کاهش دهد.

صفحه نمایش بزرگ تبلت رد مجیک نیز یکی از برگ‌های برنده اصلی آن است و حتی در صورت تمایل می‌توانید یک صفحه کلید، ماوس یا جوی استیک را متصل کرده و به شکل کنسول خانگی یا رایانه دسکتاپ از آن استفاده کنید.

تبلت گیمینگ رد مجیک

در جلوی بدنه یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و در قسمت پشتی هم یک دوربین 13 مگاپیکسلی تعبیه شده که برای تبلت قابل قبول هستند. باتری این دستگاه ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی داشته و از شارژ سریع 80 وات پشتیبانی می‌کند که با این توان، شارژ کامل آن تنها 55 دقیقه زمان می‌برد. در خصوص سیستم نرم افزاری هم باید اشاره کنیم که اولین تبلت گیمینگ رد مجیک با سیستم عامل Red Magic OS 8 از جعبه خارج می‌شود.

تبلت گیمینگ رد مجیک

قیمت تبلت رد مجیک از 3899 یوان (538 دلار) برای نسخه 12/256 گیگابایتی شروع می‌شود و نسخه 16/512 گیگابایتی هم 4599 یوان (635 دلار) قیمت‌گذاری شده است. فروش آزاد این محصول در چین از 11 ژوئیه (21 تیر) شروع خواهد شد، در حالی که هنوز جزئیات در دسترس بودن بین المللی مشخص نشده است. در مورد لوازم جانبی هم باید اشاره کنیم که صفحه کلید مغناطیسی هوشمند 599 یوان (83 دلار) قیمت دارد در حالی که قلم استایلوس با قیمت 399 یوان (55 دلار) عرضه می‌شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا