هاست پرسرعت
تکنولوژی

اولین تصاویر واقعی از هواوی میت 60 منتشر شد

اولین تصاویر واقعی از هواوی میت 60 منتشر شد

انتظار می‌رود هواوی گوشی‌های سری میت 60 خود را در پاییز امسال عرضه کند و ما اکنون به لطف مجموعه‌ای از تصاویر واقعی که از مدل استاندارد این سری در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) لو رفته، می‌توانیم اولین نگاه را به آن داشته باشیم. این عکس‌های جدید، هواوی میت 60 را با پنل پشتی دو رنگ نشان می‌دهد که در قسمت فوقانی ظاهری شبیه شیشه مات داشته و در پایین هم فلزی به نظر می‌رسد. جزیره دوربین این مدل هم که دایره‌ای است و قبلاً لو رفته بود، کماکان سه لنز دوربین را در خود جای می‌دهد.

شایعات قبلی حاکی از آن بودند که هواوی میت 60 مجهز به یک صفحه نمایش اولد با وضوح 1220p و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود. نکته جالب‌تر این است که طبق گزارش‌ها این گوشی با بریدگی کپسولی شکل نمایشگر عرضه خواهد شد که دوربین‌های سلفی دوگانه و سنسورهای تشخیص عمق 3D ToF را در خود جای داده است.

هواوی میت 60

همچنین ممکن است شاهد پیاده‌سازی ترفندهای نرم افزاری جدید مشابه جزیره پویای اپل باشیم که می‌تواند شیوه خوبی برای نشان دادن ویژگی جدید «پنجره زنده» (Live Window) در هارمونی او اس 4 باشد. همچنین شایعه شده است که هواوی در کنار SMIC، روی تراشه پردازشی 5G داخلی خود کار می‌کند و ممکن است سری میت 60 اولین دستگاه‌هایی باشند که از تراشه‌های 5G تازه توسعه یافته هواوی استفاده می‌کند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا