هاست پرسرعت
تکنولوژی

اولین تصاویر «وان پلاس پد» منتشر شدند؛ بدنه تمام فلزی و ماژول دوربین دایره‌ای

اولین تصاویر «وان پلاس پد» منتشر شدند؛ بدنه تمام فلزی و ماژول دوربین دایره‌ای

امروز وان پلاس رسماً تایید کرد که اولین تبلت خود موسوم به وان پلاس پد (OnePlus Pad) را در رویداد 7 فوریه (18 بهمن) رونمایی خواهد کرد. این شرکت حتی یک تصویر تبلیغاتی را نیز از این محصول به اشتراک گذاشت که البته این تصویر تنها نمایی واضح از گوشی وان پلاس 11 و هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو 2 را ارائه می‌دهد که قبلاً در چین عرضه شده‌اند (رویداد 18 بهمن برای عرضه جهانی آن‌ها است). بنابراین، طراحی خود تبلت همچنان در هاله‌ای از رمز و راز باقی مانده بود.

می‌گوییم “باقی مانده بود”، چرا که طبق معمول افشاگران صنعت موبایل دست به کار شده‌اند و زودتر از خود شرکت سازنده اقدام به انتشار تصاویر رندر شده کرده‌اند! OnLeaks که یکی از این افشاگران شناخته شده می‌باشد، ساعاتی پیش تصاویر سه‌بعدی و رندر شده از وان پلاس پد را به اشتراک گذاشته و بالاخره شکل طراحی ظاهری آن را لو داده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

وان پلاس پد

مطمئناً اولین چیزی که در این تصاویر جلب توجه می‌کند، شکل طراحی ماژول دوربین پشتی است که به شکل یک دایره بزرگ می‌باشد. ماژول دایره‌ای چند وقتی است که در بین گوشی‌های اندرویدی رایج شده اما تاکنون چنین سبکی از طراحی دوربین را در تبلت‌ها ندیده‌ایم. عجیب‌تر اینکه، دوربین دایره‌ای به جای اینکه در یکی از گوشه‌ها قرار بگیرد، روی خط مرکزی پنل پشتی تعبیه شده است! البته، این نوع طراحی از لحاظ ظاهری با وان پلاس 11 مطابقت دارد و باعث ارتباط هر چه بیشتر بین محصولات این شرکت خواهد شد.

مشخصات تبلت وان پلاس پد هنوز اعلام نشده، اما می‌دانیم که صفحه نمایش 11.6 اینچی خواهد داشت. این تبلت دارای طراحی یکپارچه فلزی خواهد بود و از همین رو استحکام زیادی خواهد داشت. هر چند که جزئیات ضخامت و وزن آن هنوز مشخص نیست.

وان پلاس پد

اگر در تصاویر دقت کنید، یک دوربین سلفی را هم می‌توانید در جلوی بدنه و در یکی از اضلاع بلند تبلت مشاهده کنید که برای راحتی در برقراری تماس‌های ویدیویی در جهت افقی تعبیه شده است. این نوع طراحی دوربین سلفی نیز با وجود کارآمد بودن، به طور شگفت انگیزی در میان تبلت‌ها نادر است.

رویداد بزرگ وان پلاس کمتر از دو هفته دیگر برگزار خواهد شد و علاوه بر تبلت وان پلاس پد، گوشی وان پلاس 11 و هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو 2  نیز برای ورود به بازارهای جهانی معرفی خواهند شد. همچنین، صفحه کلید وان پلاس و یک تلویزیون هوشمند جدید برای اولین بار رونمایی خواهند شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

حتما بخوانید : اهمیت تست فلوک پرمننت

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا